آغاز فراخوان ثبت نام اولین طرح آموزشی ویژه حافظان و قاریان از دی‌ماه

معاون آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به سیاست‌های این سازمان در زمینه آموزش‌های تخصصی به جامعه هدف که قاریان و حافظان قرآن هستند، گفت: فراخوان ثبت نام اولین طرح آموزشی ویژه حافظان و قاریان از دی‌ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش رسامدیا، محمدمهدی بحرالعلوم، معاون آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به رویکردها و سیاست‌های آموزشی سازمان اوقاف، گفت: در زمینه آموزش عمومی قرآن‌، دیگر سازمان‌ها ورود داشته‌اند، اما سیاست سازمان اوقاف و امور خیریه ارائه آموزش‌های تخصصی به جامعه هدفش، یعنی متخصصان در زمینه حفظ و قرائت قرآن است.
وی افزود: اجرای پنج طرح برای ارتقای قاریان و حافظان آغاز شده و سایر طرح‌ها نیز طی یکسال آینده به اجرا گذاشته می‌شود.
بحرالعلوم بیان کرد: فراخوان ثبت نام اولین طرح، ویژه افرادی که در مسابقات قرآن یا محافل انس با قرآن شرکت کرده و در مرحله استانی موفقیت‌های را به دست آورده‌، اما در سطح‌ ملی رتبه‌ای کسب نکرده‌اند، ابتدای دی‌ماه منتشر می‌شود. با توجه به وضعیت کرونایی کشور، آموزش‌ها به صورت مجازی ارائه و در صورت بهبود وضعیت، امکان برگزاری حضوری آن، فراهم خواهد شد.
وی اظهار کرد: اجرای این طرح به دارالقرآن آستان قدس رضوی و آستان حضرت معصومه(س) واگذار شده است. البته افراد حقیقی و حقوقی به جز این طیف نیز، امکان بهره‌مندی از این آموزش‌ها را دارند.

→ خواندن مطلب قبلی

بسته‌های کمک معیشتی از موقوفاتی که قابل انطباق با شرایط امروز باشد تهیه می‌شود

خواندن مطلب بعدی ←

1432 بقعه متبرکه آماده خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + هفت =