حضور زنجان با ۵ نماینده در مسابقات سراسری قرآن

در چهارمین شب از برگزاری مسابقات سراسری قرآن، 5 نماینده از استان زنجان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گزارش رسامدیا، محمد کریمی، حافظ کل قرآن، اولین نماینده استان زنجان بود. او کارشناس ارشد علوم قرآن است و در رشته ورزشی هاپکیدو فعالیت می‌کند. کریمی در دو سؤال ابتدایی عالی بود، اما در اواخر سؤال سوم با تذکر استاد راهنمای حفاظ مواجه شد تا او نیز بدون ایراد حسن حفظی جایگاه را ترک نکند.

نیما رزاقی، دومین نماینده استان زنجان و شرکت‌کننده رشته ترتیل بود که به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه احزاب پرداخت. رزاقی، دانشجوی دکترای معماری و قهرمان ورزش کاتا در سطح کشور است.

مهدی کرمی، سومین شرکت‌کننده استان زنجان در این دوره از مسابقات بود که تلاوت او از آیات ۳۸ تا ۴۵ سوره مبارکه آل عمران برای داوران پخش شد. این قاری ۳۰ ساله در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده است.

علی غلام‌آزاد، حافظ کل قرآن یکی‌ دیگر از شرکت‌کنندگان استان زنجان بود. وی با ۲۰ سال سن دارای مدرک بین‌المللی غواصی است و در رشته حقوق تحصیل می‌کند. او در دو سؤال ابتدایی مسلط بود، اما در سؤال سوم با دو تذکر داور مواجه شد.

علی قنبری، آخرین نماینده استان زنجان بود که در رشته ترتیل حضور یافته و او همچون دیگر نماینده این استان دارای مدرک مربیگری غواصی است و در رشته حسابداری تحصیل کرده است. او آیاتی از سوره مبارکه بقره را تلاوت کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

درخشش طلاب و ورزشی‌ها در چهارمین شب برگزاری مسابقات سراسری قرآن

خواندن مطلب بعدی ←

کهگیلویه و بویراحمد به دنبال کسب تجربه در مسابقات قرآن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 14 =