اجرای طرح وقف مشارکتی ساخت مسکن جوانان

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح مشارکتی ساخت مسکن جوانان با عنوان سردار شهید سلیمانی در میبد خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام «مجید کرمی» با اشاره به این که اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد در حال اجرای طرح مشارکتی با نام «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» است، اظهار کرد: این وقف مشارکتی در شهرستان میبد خواهد بود و برای حل مشکلات سرپناه زوج‌های جوان برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی افزود: برای ساخت این مسکن جوانان، یک زمین وقفی را در نظر گرفته شده که با مشارکت مردم ساخته و به‌ عنوان مسکن جوانان با هزینه بسیار پایین در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد تا طی یک یا دو سال ابتدایی زندگی از آن استفاده کنند.

معاون فرهنگی اوقاف استان تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که زوج‌های جوان در سال‌های ابتدایی زندگی با آن مواجه هستند، امیدواریم با اجرای این طرح در میبد بتوانیم بخشی از چالش‌های آن‌ها را مرتفع کنیم.

کرمی با بیان این که طرح مذکور از سوی اوقاف و امور خیریه استان ارائه و در این باره مکاتباتی با فرماندار شهرستان انجام شده است، گفت: امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم این طرح را به‌ درستی و خوبی اجرایی کنیم.

→ خواندن مطلب قبلی

عضویت سازمان اوقاف در کارگروه فعالیت‌های قرآنی کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ـ ترویجی قرآن

خواندن مطلب بعدی ←

مستند «صفر و بی نهایت» به جشنواره مردمی فیلم عمار راه یافت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 6 =