با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی؛
افتتاحیه پنجمین هفته علمی تمدن نوین اسلامی برگزار شد

مراسم افتتاحیه پنجمین هفته علمی تمدن نوین اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، دهقانی فیروزآبادی و غلامی، امروز ۲۱ دی‌ماه در مرکز فرهنگی سرچشمه برگزار ‌شد.

به گزارش رسامدیا، پنجمین هفته علمی تمدن نوین از امروز ۲۱ دی ماه با مشارکت شماری از مراکز علمی و تحقیقاتی از ساعت ۱۴ الی ۱۷ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) آغاز ‌شد.

در این هفته مقالات منتخب پژوهشگران در قالب کمیسیون‌های تخصصی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و از تعدادی از صاحبان مقالات برتر تقدیر به عمل می‌آید.

در مراسم افتتاحیه، علاوه بر ارائه گزارش فعالیت‌های پنجمین هفته، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید مطهری و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، سیدجلال دهقانی فیروزآبادی، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی و نیز حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی، عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد و رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا به سخنرانی پرداختند.

همچنین، این همایش علمی فردا دوشنبه، ۲۲ دی‌ماه از ساعت ۱۴ در محل آمفی‌تئاتر ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو برگزار می‌شود.

→ خواندن مطلب قبلی

امامزاده ای که حرم آن بوی خراسان می‌دهد

خواندن مطلب بعدی ←

عدالت‌گستری و غلبه به امور رفاهی، تمدن نوین اسلامی را از تمدن‌های دیگر جدا می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + دو =