آیین تجلیل از دستگاه‌های فعال در عرصه قرآنی برگزار می‌شود

معاون مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دستگاه‌های فعال در عرصه قرآنی که در برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کشوری و سی و هفتمین مسابقات بین المللی قرآن کریم فعالیت داشته اند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گزارش رسامدیا، حمید مجیدی مهر با بیان اینکه این مراسم با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان کشوری و نماینده دستگاه های یادشده برگزار خواهد شد، اظهار داشت: آیین تجلیل و قدردانی از دستگاه های فعال در عرصه قرآنی، دوشنبه 27 اردیبهشت در محل ساختمان شهید سلیمانی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش، امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباط اسلامی، رسانه های مختلف خبری، سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، حوزه های علمیه، شبکه های مختلف قرآنی از جمله دستگاه هایی هستند که در این عرصه یاری رسان بوده اند، گفت: اگر چه تجلیل از دستگاه های یادشده کمترین کاری است که برای آنها انجام می دهیم اما اجر واقعی را خداوند به آنان اعطا خواهد کرد.

معاون مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: امسال همچنین دومین دوره از طرح ساماندهی داوران قرآنی در قالب سنجش و ارزیابی به انجام خواهد رسید.

→ خواندن مطلب قبلی

موقوفات درمانی از حالت صرفاً کمک‌رسانی به بیماران به‌سمت مسائل علمی هدایت شوند

خواندن مطلب بعدی ←

همکاری دستگاه‌ها در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن نوع جدیدی از تعامل و تشریک مساعی جمعی بود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =