طرح «نشاط معنوی» در 13 بقعه متبرکه آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: طرح «نشاط معنوی» از ۱۰ تیر تا ۱۵ مرداد سال جاری در ۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام سیف‌الله رستملو، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، با اشاره به آغاز اجرای طرح «نشاط معنوی» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اظهار کرد: این طرح از ۱۰ تیر آغاز و تا ۱۵ مرداد در ۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح هفت نفر از مبلغان اعزامی و بومی مشارکت داشته و این مبلغان با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و معارف می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف آذربایجان غربی ادامه داد: جامعه هدف در اجرای این طرح دانش‌آموزان هشت تا ۱۸ ساله هستند که با شرکت در این طرح مهارت‌های ده‌گانه مانند نقاشی، خوش‌نویسی، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و معارف دینی و قرآنی را می‌آموزند.

حجت‌الاسلام رستملو در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه شهر و محله خود عضو شده و از این طریق در کلاس‌های مجازی شرکت کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

یکی از اقدامات خوب اوقاف بازگشت سرمایه و اعتماد اجتماعی است

خواندن مطلب بعدی ←

گزارش تصویری همایش ملی جایزه البرز

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =