۲هزار بسته تحصیلی از محل موقوفات با هدف حمایت از دانش‌آموزان در بوشهر توزیع می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در این استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح، ۲هزار بسته تحصیلی از محل موقوفات با نیت حمایت از دانش‌آموزان تهیه و توزیع می‌‏شود.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام محمود حسینی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: هدف از اجرای این رزمایش حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا است که در قالب آن همت و نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر همزمان با دیگر نقاط کشور در استان بوشهر اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در مرحله اول طرح شمیم حسینی، ۲هزار و ۵۰۰ بسته غذایی آماده و بین هیات‌های مذهبی و زایران بقاع متبرک توزیع شد، ادامه داد: در مرحله دوم طرح شمیم حسینی نیز سه هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و حبوبات به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال و ۳۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.
حسینی عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون نزدیک به ۵۰ هزار بسته غذایی بین افراد آسیب پذیر توزیع شده است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح یاری رساندن به نیازمندان واقعی و خانواده‌هایی است که در ایام کرونا در تامین معاش و زندگی خود با مشکلات و دغدغه‌های جدی روبرو شدند.
حسینی گفت: در هفته آینده نیز طرح مهر تحصیلی با هدف حمایت از دانش آموزان اجرا می‌شود که در قالب این طرح ۲هزار بسته تحصیلی از محل موقوفات و نیت واقفان با نیت حمایت از دانش آموزان تهیه و توزیع می‌‏شود.

→ خواندن مطلب قبلی

گزارش تصویری نشست خبری جایزه البرز ۱۴۰۰

خواندن مطلب بعدی ←

افزایش 90 درصدی درآمد موقوفات آذربایجان غربی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =