استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه هرمزگان برای کمک به زلزله‌زدگان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از آماده‌باش تمامی اماکن مذهبی، امامزادگان و بقاع متبرکه این استان برای اسکان موقت و ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی به زلزله‌زدگان خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام مصطفی آزادی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله و با توجه به شرایط موجود در سطح استان، برحسب وظیفه‌ای که اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در قبال مردم استان دارد، در راستای ارائه خدمات به این عزیزان گام برداشته است.

وی تصریح کرد: تمامی اماکن مذهبی، امامزادگان و بقاع متبرکه استان در حالت آماده‌باش برای اسکان موقت و ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی به مردم هرمزگان هستند و هم استانی‌های عزیزی که قصد مراجعه به این اماکن را دارند، می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اوقاف هرمزگان این آمادگی را دارد که در صورت بروز هرگونه شرایط اضطرار، امکانات و خدمات رفاهی اماکن مذهبی، امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان را در اختیار مردم عزیز هرمزگان قرار دهد.

→ خواندن مطلب قبلی

مرحله نیمه نهایی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن پایان یافت

خواندن مطلب بعدی ←

برپایی کارگاه آموزش «استقرار نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد» در سازمان اوقاف

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 9 =