از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه؛
مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می‌شود

قره شخیلو با بیان اینکه مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه برگزار می‌شود، گفت: پس از این مسابقات، برای برگزاری مسابقات بین‌المللی که در اسفند ماه و در ایام مبعث پیامبر (ص) برگزار خواهد شد، آماده می‌شویم.

به گزارش رسامدیا، مهدی قره‌شیخلو ، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه بصورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، تصریح کرد: امیدواریم پس از دو سال وقفه در برگزار نشدن مسابقات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال بتوانیم با رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی مسابقات خوبی را برگزار کنیم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه با برگزاری مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، پرونده این دوره از مسابقات بسته می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم، برای برگزاری مسابقات بین‌المللی که در اسفند ماه و در ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد، آماده می‌شویم.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌ها و بخش‌های مختلف اعلام شد.

→ خواندن مطلب قبلی

نتایج آزمون انتخاب قاری برای اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن اعلام شد

خواندن مطلب بعدی ←

تشکیل بسیج با گزاره‌های دینی انجام شده است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 6 =