انقلاب اسلامی الهام‌بخش و هدایت‌کننده انقلاب‌های دیگر است

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دشمن بیش از پیش به انقلاب طمع کرده چون انقلاب اسلامی ایران مانع عظیمی در مقابل استعمار و استثمار و همچنین الهام‌بخش و هدایت‌کننده انقلاب‌های دیگر است.

حجت‌الاسلام سیدناصرالین نوری‌زاده معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین اتفاقات و تحولات تاریخی بوده که از حیث داخلی و بین‎المللی قابل تامل و اندیشه است.

وی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از وظایفی که ما برعهده داریم، «جهاد تبیین» است. انقلاب اسلامی ایران به افسانه جدایی دین از سیاست خط بطلانی کشید و دین به عرصه سیاست بازگشت.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌طور خاص به روی تمامی ادیان تاثیرگذار بود و باعث افزایش دین‌باوری در جهان شد. ایران اسلامی پیوسته در تحریم بوده است؛ نکته مهم این است که تحریم‌ها موج خودباوری را در ما ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: دشمن بیش از پیش به انقلاب طمع کرده چون انقلاب اسلامی ایران مانع عظیمی در مقابل استعمار و استثمار و همچنین الهام‌بخش و هدایت‌کننده انقلاب‌های دیگر است.

→ خواندن مطلب قبلی

چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی با عمل به بیانیه گام دوم سال‌های پیشرفت و جهش خواهد بود

خواندن مطلب بعدی ←

اجرای 6 طرح عمرانی در بقعه متبرکه امامزاده غیاث الدین محمد مشهد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =