داور سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته صوت:
سطح مسابقات قرآن اوقاف بالاترین سطح مسابقات قرآن در جمهوری اسلامی است

داور سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته صوت گفت: سطح مسابقات قرآن اوقاف بالاترین سطح مسابقات قرآن در جمهوری اسلامی است و به نظرم اگر قبل از هر مسابقه برای شرکت‌کنندگان کلاس‌های توجیهی برگزار شود، سطح متسابقان بیشتر ارتقاء می‌یابد

ملیحه اسحاق‌نژاد، داور سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته صوت در گفتگو با ستاد خبری این دوره از مسابقات گفت: سطح مسابقات قرآن با توجه به اینکه مجازی برگزار می‌شد و کلاس‌های آموزش حضوری نیز برگزار نمی‌شد یا کم برگزار می‌شد، می‌توان گفت در حد متوسط بود مخصوصا در بخش نابینایان.
وی که اولین سال است به عنوان داور در مسابقات بین‌المللی قرآن حضور یافته است عنوان کرد: سطح مسابقات قرآن اوقاف بالاترین سطح مسابقات قرآن در جمهوری اسلامی است و به نظرم اگر قبل از هر مسابقه برای شرکت کنندگان کلاس های توجیهی برگزار شود، سطح متسابقان بیشتر ارتقاء می‌یابد. در این دوره نیز اگر قبل از برگزاری مسابقات، کارگاه‌های آموزشی برای توجیه شرکت کنندگان برگزار می شد، شاید متسابقان بهتر ظاهر می شدند.

داور سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته صوت افزود: کشور ما از نظر وجود اساتید در همه رشته‌ها غنی است و انتظار می‌رود قبل از برگزاری مسابقه، کلاس‌های توجیهی برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌کردند، این اقدام باعث می‎شود حتی اگر متسابقان در این دوره رتبه‌ای کسب نکنند، اما ارتقاء سطح فعالان قرآنی را بدنبال داشته باشد.

وی افزود: همانطور که فعالان قرآنی از کشور ما در مسابقات کشورهای دیگر شرکت می‌کنند و تجربه کسب می‌کنند، حضور متسابقان در ایران نیز موجب رقابت سالم بین فعالان قرآنی می‌شود و می توانند خود را محک بزنند.

اسحاق‌نژاد با بیان اینکه شرکت‌کنندگان کشورهای دیگر نیز مانند لبنان، اندونزی و الجزایر در مقایسه با سال‌های قبل خیلی سطح بهتری داشتند، گفت: از برگزارکنندگان مسابقات قرآن تشکر می کنم که با وجود سختی‌هایی که برگزاری مسابقات به صورت مجازی دارد، اما همچنان اهتمام دارند و مسابقات قرآن را برگزار می کنند و قرآنیان را گرد هم جمع می‌کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

جلسه بازخورد با حضور داوران مسابقات قرآن برگزار شود

خواندن مطلب بعدی ←

رقابت‌های سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن پایان یافت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + بیست =