داور سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از کشور کویت:
جلسه بازخورد با حضور داوران مسابقات قرآن برگزار شود

انتظار از مسئولان برگزارکننده مسابقات این است که حتما بعد از برگزاری مسابقه، جلسه بازخورد برگزار شود و در رابطه با سطح متسابقان و شیوه برگزاری مسابقه با یکدیگر به بحث و بررسی بپردازند.

بدریه العبدلی، داور سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در رشته لحن از کشور کویت در گفتگو با ستاد خبری این دوره از مسابقات گفت: به نظر می‌رسد سطح متسابقان در این دوره از مسابقات قرآن کریم نسبت به دوره‌های گذشته مقداری افت کرده که احتمالا به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم حضور فعالان قرآنی در کلاس‌های آموزشی است.

وی اظهار کرد: راهکار من به‌عنوان داور لحن در زمینه ارتقاء سطح شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن این است که متسابقان تمرینات مستمر و زیر نظر اساتید برجسته داشته باشند، در اینصورت مطمئنا از نظر لحن پیشرفت خواهند کرد.

داور سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از کشور کویت با اشاره به مهمترین چالش‌هایی که در این دوره داوری مسابقات قرآن وجود داشت، افزود: یکی از چالش‌های مهم این بود که مسابقات قرآن به صورت آنلاین برگزار می‌شد و داوران نیز با یکدیگر ارتباط نداشتند که همین باعث می‌شد در اختصاص نمره‌ها هماهنگ نباشد و اختلاف نمره‌ها زیاد باشد که در این دوره این مشکل برطرف شد، داوران از کشورهای مختلف حضور پیدا کردند و در این شرایط از نظر نمره دادن به هم نزدیک شده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه داوران از کشورهای مختلف در مسابقات قرآن حضور دارند و هرکدام دیدگاه های مختلف و معیارهایی برای نمره دهی دارند، انتظار از مسئولان برگزارکننده مسابقات این است که حتما بعد از برگزاری مسابقه، جلسه بازخورد برگزار شود و در رابطه با سطح متسابقان و شیوه برگزاری مسابقه با یکدیگر به بحث و بررسی بپردازند.

داور سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از کشور کویت گفت: باید جدیت، تلاش و دلسوزی در برگزاری مسابقات قرآن وجود داشته باشد و با انتخاب داوران خبره، موجبات ارتقای سطح مسابقات قرآن را فراهم کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن تجربیات خود را به فعالان قرآنی منتقل کنند

خواندن مطلب بعدی ←

سطح مسابقات قرآن اوقاف بالاترین سطح مسابقات قرآن در جمهوری اسلامی است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =