داور حفظ قرآن در سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم:
لزوم تشکیل مجمعی متشکل از متسابقان قرآن

داور حفظ قرآن در سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: باید عنایت به شرکت کنندگان در مسابقات قرآن بیشتر شود و بعد از مسابقه یک مجمع تشکیل شود و متسابقان که حائز رتبه شده‌اند با هم در ارتباط باشند و این بهترین وسیله برای انعکاس اهداف قرآنی در جامعه است.

هاجر عزت‌پژوه، داور حفظ قرآن در سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفتگو با ستاد خبری این دوره از مسابقات گفت: سطح مسابقات قرآن در این دوره خیلی خوب بود و با توجه به اینکه سال‌های قبل هم مسابقات را دنبال می‌کردم، احساس می‌کنم با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، اما به لطف خدا سطح شرکت‌کنندگان بهتر شده و اشکالاتی که وجود داشت، بسیار جزعی بود، این نشان می‌دهد که قاریان و حافظان قرآن در یک سال گذشته واقعا تمرین کرده‌اند.

وی اظهار کرد: همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، در کشورهای دیگر که همه‌ساله مسابقات قرآن را برگزار می‌کردند، بخاطر بیماری کرونا، این مسابقات تعطیل شده است، اما جمهوری اسلامی ایران، مسابقات همچنان نسبت به برگزاری مسابقات قرآن اهتمام دارد و هدفی که مد نظر دارد تقریبا در حال محقق شدن است و آن این است که فرهنگ اسلام را در جهان رواج دهد. مسلما هرکدام از متسابقان نماینده‌ای خواهند بود بعد از مسابقات که این فرهنگ قرآنی را به کشور و جامعه‌شان منتقل کنند.

داور حفظ قرآن سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن توانایی کسب امتیازات بیش از این را دارند، نیاز است کلاس‌های آموزشی برای آن‌ها برگزار شود و در اینصورت مطمئنا آماده تر در مسابقات حضور می‌یابند.

وی افزود: باید عنایت به شرکت کنندگان در مسابقات قرآن بیشتر شود و بعد از مسابقه یک مجمع تشکیل شود و متسابقان که حائز رتبه شده‌اند با هم در ارتباط باشند و این بهترین وسیله برای انعکاس اهداف قرآنی در جامعه است.

→ خواندن مطلب قبلی

رقابت فشرده بانوان حافظ کل قرآن در چهارمین روز مسابقات بین المللی قرآن

خواندن مطلب بعدی ←

کارگاه‌های آموزشی برای متسابقان قرآنی پس از برگزاری مسابقات در نظر گرفته شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − هفت =