اضافه شدن ۲ رشته جدید به مسابقات سراسری قرآن

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز ثبت‌نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف در این استان خبر داد و گفت: علاقه مندان تا ۲۱ خرداد فرصت دارند در این مرحله از مسابقات شرکت کنند.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت  www.quraniran.ir انجام می شود، اظهار کرد: در صورتی که متقاضیان شرکت کننده امکان ثبت‌نام از طریق سایت را ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اجرایی اوقاف در کلیه شهرستان‌ها، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های در نظر گرفته شده برای شرکت متقاضیان شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، دعا خوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌سرایی و همخوانی است، گفت: متقاضیان باید شخصا به سایت مسابقات مراجعه و در رشته مورد علاقه‌شان ثبت‌نام کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

موسوی از اضافه شدن ۲ رشته جدید به این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه شامل این رشته‌ها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: متقاضیان به‌طور هم‌زمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.
وی افزود: همچنین به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق، در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) نیز ثبت‌نام کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

دیدار استاندار خراسان شمالی با رئیس سازمان اوقاف/بررسی روند اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد

خواندن مطلب بعدی ←

چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن با ثبت‌نام از علاقمندان در بوشهر آغاز شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 10 =