فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزش و ارتقای قاریان و دعاخوانان ممتاز

شورای عالی قرآن در فراخوانی از ­قراء و دعاخوانان ممتازی که علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های آموزش و ارتقاء هستند خواست حداکثر تا ٢٠ خرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش رسامدیا، محمدتقی میرزاجانی گفت: برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقاء از اقدامات و تجربیات موفق شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال‌هاست ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز برگزار می‌شود و بحمدالله شاهد ثمرات و برکات فراوان آن بوده‌ایم. در دو سه سال اخیر، بهره گیری از بستر فضای مجازی، امکان استفاده از این دوره‌ها را برای تعداد بیشتری از ممتازین عرصه قرائت و دعا در استان‌های مختلف کشور فراهم کرده است.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن ادامه داد: این دوره‌های تخصصی در سال ١۴٠١ در سه بخش شامل: چهاردهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، ششمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز کشور و چهارمین دوره آموزش غیرحضوری تدارک شده است که از خرداد آغاز و تا اسفند ادامه خواهد یافت.

میرزاجانی افزود: امسال مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در برگزاری این دوره ها، می‌تواند نویدبخش یک همکاری و هم‌افزایی پربرکت باشد که آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم به پربارترشدن این حرکت ارزشمند بینجامد.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های آموزش و ارتقاء چه در بخش حضوری و چه مجازی از استادان مجرب استفاده خواهد شد گفت: قراء و دعاخوانان ممتازی که علاقمند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن یا مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با کسب اطلاعات تکمیلی، حداکثر تا ٢٠ خرداد به ثبت نام اقدام کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

وقف از مصادیق عمل صالح و احسان است

خواندن مطلب بعدی ←

میزبانی بقاع متبرکه سبزوار از ۲۰۰ هزار زائر

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =