مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به میزبانی مشهد برگزار می‌شود

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی مشهد خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حمید مجیدی‌مهر اظهار کرد: مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به میزبانی مشهد از اواخر آذر آغاز و تا اوایل دی‌ ماه ادامه خواهد یافت. همچنین مرحله نهایی این دوره از مسابقات ۲۸ بهمن امسال همزمان با شب مبعث آغاز و تا چهارم اسفند به طول خواهد انجامید. این دوره به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای برگزاری این رقابت‌ها هماهنگی‌های لازم برای دیدار شرکت‌کنندگان سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رهبر معظم انقلاب در حال انجام است.

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره مرحله استانی مسابقات قرآن در خراسان رضوی بیان کرد: شرایط برگزاری استاندارد مسابقات در برگزاری مراحل استانی مسابقات خصوصا در خراسان رضوی مشهود است اما این پایان راه نیست و کیفیت برگزاری این رقابت‌ها را باید هر سال ارتقا داد. در حال حاضر در راستای برگزاری مسابقات مطلوب تلاش‌های خوبی صورت گرفته و مشهد یکی از قطب‌های داوری مسابقات ملی و بین‌المللی کشور به حساب می‌آید که این موضوع یک ویژگی خوب و اعتمادساز محسوب می‌شود.

مجیدی‌مهر ادامه داد: حضور چهره‌های مقبول و متخصص در گروه داوری این اعتماد را ایجاد می‌کند چراکه وقتی شرکت‌کننده وارد فضایی می‌شود که داوری آن توسط اساتیدی انجام می‌شود که روزی به او درس داده و یا اساتید آنان شاگردی در محضر این داوران داشته‌اند، با اعتماد بیشتری در خصوص عدالت‌ حاکم بر مسابقات شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: این ۲ ویژگی به خوبی در مرحله استانی مسابقات قرآن رعایت شده و امیدواریم نمایندگان راه‌ یافته از خراسان رضوی به مرحله کشوری مانند سال‌های گذشته، همانند نمایندگان سایر استان‌ها بدرخشند و همان‌گونه که در سال گذشته موفق به کسب افتخاراتی در مرحله بین‌المللی شدند، امسال هم این اتفاق در بخش‌های بانوان و آقایان رخ دهد و شاهد ظهور چهره‌های جدید باشیم.

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: خراسان رضوی همیشه در حوزه‌های تخصصی قرآن جزو استان‌های برتر بوده است و ما به چهره بودن این استان در فعالیت های قرآنی عادت داریم.

→ خواندن مطلب قبلی

ثبت ۷ وقف جدید در قوچان

خواندن مطلب بعدی ←

روزانه ۱۵ هزار پرس غذا توسط اوقاف در مرز مهران توزیع می شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − 5 =