تجدید بیعت خادمان و هیئت امنای بقاع متبرکه با آرمان‌های انقلاب اسلامی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: کارکنان این اداره کل به همراه خادمان و هیات امنای بقاع متبرکه این استان باحضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی روز جمعه با اشاره به تأثیر ائمه اطهار(ع) در پیروزی انقلاب گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه سنگرهای قیام انقلاب اسلامی بودند و امام خمینی(ره) با پیروی از اهل بیت (ع) انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی اظهار کرد: بهمن سر آغاز فصل عزت و عظمت ملت ایران است چرا که ملت رشید ایران در بهمن سال ۱۳۵۷ با اتکاء به اراده الهی، توانست رژیم منحوس شاهنشاهی را سرنگون کند.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیمی که قدرت های استکباری دنیا حامی آن بودند، موجب شد تا ملت ها جذب پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی شوند.

دشتکی افزود: اوقاف و امور خیریه استان البرز در مسیر راهپیمایی و تجمع مردم انقلابی البرز از میدان سپاه تا میدان جمهوری کرج اقدام به برپایی سه غرفه و ایستگاه صلواتی کردند.

وی گفت: در این ایستگاه ها خیمه های معرفت با حضور کارشناسان مذهبی نیز دایر شد تا پاسخگویی شبهات مردم به خصوص جوانان و نوجوانان به مسایل اعتقادی و مذهبی باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه به برنامه های برگزار شده در ایام دهه مبارک فجر توسط این اداره کل اشاره کرد و افزود: در بقاع متبرکه استان بیش از یک هزار برنامه و ۱۲۰ ویژه برنامه در حال برگزاری است که آخرین آن ها شب و روز گذشته در ۱۲ بقعه متبرکه استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: روز گذشته سالروز تولد شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان بود که بر سر مزار این شهید در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج مراسمی پرشور برگزار شد.

دشتکی مراسم برگزار شده در ۱۲ بقعه متبرکه را برنامه «پنجشنبه های شهدایی» عنوان کرد که در آستان مقدس امامزدگان محمد (ع) کرج، حسن (ع) کرج، طاهر (ع) مهرشهر کرج، حیدر (ع) کلاک کرج، عبدالله (ع) محمدشهر کرج، جعفر (ع) هشتگرد، هادی (ع) ینگی امام هشتگرد، ام کبری و ام صغری (س) اشتهارد، یوسف (ع) طالقان و احمد و محمود (ع) نظرآباد برگزار شده است.

استان البرز میزبان ۱۰۰ امامزاده واجب التعظیم در ۸۵ بقعه متبرکه است.

→ خواندن مطلب قبلی

حضور ۵۲ قاری و حافظ از ۳۴ کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

خواندن مطلب بعدی ←

محور فعالیت‌های امنای موقوفات بر حفظ و افزایش بهره‌وری است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =