راه اتصال گروه های شتاب‌دهنده برای سرمایه گذاری می شویم

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: می‌توانیم راه اتصال با گروه‌های شتابدهنده باشیم تا شتابدهنده‌های دانش بنیان کمک‌هایی برای سرمایه‌گذاری برایشان رقم بخورد.

به گزارش رسامدیا، ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه بنیاد باید نیروی انسانی متناسب با اقتصاد دانش‌بنیان را جذب کند، گفت: در تعریف نخبه باید دقت کرد زیرا اثرگذاری اقتصادی، فنی و اجتماعی باید مدنظر باشد، ما استراتژی شناسایی افراد فعال را شروع کردیم و از ابزارهای هوش مصنوعی هم در این مسیر مدنظر قرار دادیم، در رویکردهای قبلی بنیاد سایتی داشت و افراد مقالات، اختراعات و کارهای علمی خود را ثبت می‌کردند اما در دوره جدید به دنبال شناسایی استعدادهای مستعد هستیم.

وی ادامه داد: در اطلاعات امروز ما ۶۰ هزار نفر استعداد شناسایی شدند که در طرح دیگری که به راه انداختیم و آن هم ایجاد تنوع در انتخاب استعدادها است، سعی کردیم در همه حوزه‌ها استعدادها را ارزیابی و انتخاب کنیم.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: مبنای ما در انتخاب فناوران صرفا معدل تحصیلی آنها نیست بلکه معیارها و شاخص‌های عملی این ارزیابی صورت گرفته است، البته در این مسیر نیازمند شبکه‌سازی هستیم و باید همه مجموعه‌هایی که در این مسیر هستند ما را یاری دهند، یکی از این مجموعه‌ها بنیاد فرهنگی البرز است که وظیفه شناسایی استعدادها را دارد و از نظر بنیاد ملی نخبگان، شناسایی جایزه البرز، مورد قبول و پذیرش است.

باقری‌مقدم ابراز کرد: در حوزه نخبگان می‌تواند یک تعریفی بین بنیاد نخبگان و سازمان اوقاف صورت بگیرد و در این مسیر بنیاد البرز به عنوان یک مجموعه موفق و پیشتاز می‌تواند خیلی اثرگذار باشد.

→ خواندن مطلب قبلی

۳۲ وقف جدید در هرمزگان انجام شد

خواندن مطلب بعدی ←

شعار اصلی انقلاب اسلامی، ایمان موحدانه و حمایت از مظلومین است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =