مراسم لیالی قدر در ۲ هزار امامزاده کشور برگزار می‌شود

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲ هزار امامزاده و بقعه متبرکه خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور اظهارداشت: صدا و سیمای استان‌ها برای پوشش مراسم لیالی قدر و پخش شبکه‌های استانی هماهنگ شده است، این سه شب هیئت‌های شاخص مذهبی با حضور در بقاع متبرکه به هیئت امنای این اماکن در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم کمک خواهند کرد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: مراسم لیالی قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه همراه با برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت دعای افتتاح و دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مراسم سر گرفتن قرآن و مراسم عزاداری امیرالمومنین (ع) خواهد بود.

حجت‌الاسلام نوروزپور با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های جزءخوانی کلام‌الله مجید و تفسیر قرآن قبل از اذان مغرب و عشاء در ۲ هزار بقعه متبرکه برگزار می‌شود، گفت: پس از آن نماز جماعت برگزار می‌شود و بعد از آن نیز سفره افطاری ساده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شب قدر برای مسلمانان بسیار ویژه است، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی هر ساله در لیالی قدر با حضور گسترده در این اماکن، تصویری معنوی برای جهانیان به نمایش می‌گذارند.

→ خواندن مطلب قبلی

220 هزار زائر از طرح آرامش بهاری در امامزادگان آذربایجان شرقی بهره مند شدند

خواندن مطلب بعدی ←

ضرورت کشف مزیت نسبی هر استان برای مولدسازی دارایی موقوفات

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 8 =