دایره المعارف امامزادگان تهیه می شود

مدیرکل بقاع متبرکه کشور گفت: ما باید امام زادگان و انبیای الهی را به مردم دنیا بشناسانیم به همین منظور در حال تهیه دایره المعارف امام زادگان هستیم.

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام محمد نوروزپور در جمع مدیران اجرایی بقاع متبرکه کشور، بیان کرد: در کشور هشت هزار و ۷۶۷ بقعه متبرکه از جمله ۶ هزار و ۶۰۰ امام زاده و ۳۹ پیامبر (ع) وجود دارد.

وی گفت: بقاع متبرکه چون منصوب به اهل بیت(ع) هستند، با زیارت آنها، ثواب زیارت ائمه نصیب ما می شود، لذا مدیران اجرایی بقاع متبرکه کشور، به عنوان افرادی که در این بقاع خدمت می کنند، افتخار بزرگی به دست آورده اند و قطعا خادمی را با هیچ چیزی عوض نمی کنید و آنها به شما عنایت خاصی داشتند که شما خادم آنها شدید.

حجت الاسلام نوروزپور بیان کرد: آیت الله بهجت فرمود حضرت علی (ع) که ولایت او تقسیم کننده بهشت و جهنم است، این امام زادگان کارگزاران حضرت خواهند بود، امام راحل نیز فرمودند مردم در جوار امام زادگان باید به آرامش برسند، رهبر معظم انقلاب نیز همیشه بر توجه خاص به بقاع متبرکه تاکید دارند.

وی افزود: همان گونه که این امام زادگان در زمان حیات خود به مردم معارف قرآن و اهل بیت را آموزش می دادند ما باید در جوار این بقاع همان کارهایی را انجام دهیم که این امام زادگان انجام می دادند.

→ خواندن مطلب قبلی

طرح مهر تحصیلی در گلستان اجرا می شود

خواندن مطلب بعدی ←

استقرار بیش از ۸۰۰ هیئت مذهبی در بقاع متبرکه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =