نذر حجاب حرکتی فرهنگی برای مبارزه با کم حجابی

مدیر کل اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: نذر حجاب در چهارمین دوره طرح قرار دوازدهم که دوازدهم تیرماه اجرا می شود رنگ و بوی متفاوتی به اجرای این حرکت فرهنگی داده است.

به گزارش رسامدیا، رضا معممی‌مقدماظهار داشت: در اجرای این طرح، مهدی یاوران و خادمان امام زمان (ع) علاوه بر توزیع بسته های معیشتی بین افراد کم برخوردار، نذر حجاب مهدوی را هم در دستور کار خود دارند.

در اجرای طرح قرار دوازدهم در دوازدهم هر ماه با اهداء بسته های حمایتی متفاوت از قبیل مایحتاج عمومی، شوینده، بهداشتی و غیره برای خانواده های کم بضاعت توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به انجام می رسد.

وی ادامه داد: دست اندرکاران طرح قراردوازدهم، آگاه به زمانه هستند و به فراخور شرایط زمان و مکان اقدامی مناسب و در مقابل هر حرکتی عکس آن و متناسب با آن حرکت عمل خواهند کرد.

وی افزود: این افراد به خوبی می‌دانند وقتی شیاطین با تمام نیروهایشان درپی آنند که حجاب را از سر دختران امت امام زمان (عج) بردارند، باید با توسل به منجی آخرالزمان و به یاد و نام او قدمی برداشت و کاری کرد. و چه کاری بهتر از نذر مهدویِ حجاب و اهدای ملزومات حجاب به نام و یاد امام دوازدهم.

→ خواندن مطلب قبلی

نوای دلنشین دعای عرفات در بقاع متبرکه طنین‌انداز می‌شود

خواندن مطلب بعدی ←

سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریالی در موقوفات قم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 9 =