اعزام زائران به اربعین در پنجمین دوره طرح قرار دوازدهم انجام می‌شود

مدیرکل اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام زائران به اربعین حسینی در قالب پنجمین دوره از اجرای طرح قرار دوازدهم خبر داد.

به گزارش رسامدیا، رضا معممی‌مقدم اظهار داشت: قرار دوازدهم، طرحی است به نام و یاد امام زمان علیه السلام، که در دوازدهم هر ماه، به منتظران حضرتش خدمتی ارائه می کند.

وی گفت: این طرح با محوریت تهیه و توزیع بسته های معیشتی از طریق مهدی یاوران برای اهداء به افراد کم برخوردار شکل گرفته اما محدود به این خدمت نیست. در کنار توزیع بسته های معیشتی هرماه، به فراخور مناسبت ها، خدمتی در دستور کار اجرای این طرح قرار می گیرد که در پنجمین دوره از اجرای آن در سا ل جاری، با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی، مهدی یاوران دست در دست هم نهاده، و برای این امر مجاهدانه تلاش می کنند.

معممی مقدم تصریح کرد: همایش عظیم پیاده روی اربعین، فراتر از یک تجمع میلیونی است که به یقین، این حرکت با ظهور امام زمان (عج) مرتبط است و باید به سمت و سویی رود که دلهای عاشقان، آماده ظهورشود.

وی اظهار داشت: وقتی مولایمان ظهور کند خود را به نام حسین ابن علی(ع) معرفی می کند و لازمه این کار نیز آن است که جهانیان حسین (ع) را بشناسند و برای معرفی امام حسین (ع) چه زمانی بهتر از اربعین که از سراسر جهان عاشقان را به سوی خود جذب می کند. از این رو هر که دل در گرو ظهور مولایمان دارد، به حضور در این تجمع عشق ورزیده و با حضور عاشقانه خود حضور در لشگر امام زمان (عج) را تمرین می کند.

مدیر کل اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: در این بین، هستند افرادی که آرزوی سفر اربعین در دل داشته، اما عدم توانایی مالی، مانع شرکت آنان شده است، اینجاست که سربازان امام زمان (عج)، در قراری دیگر حاضر شده و در آستانه اربعین حسینی، دست در دست هم نهاده و به نیابت از امام دوازدهم، افراد کم برخورداری که حسرت سفر اربعین در دلشان مانده است را راهی کوی دوست می کنند.

معممی مقدم اضافه کرد: مهدی یاورانِ عزادار حسین (عج)، در پنجمین اجرای طرح قراردوازدهم، در ۱۲ مردادماه، در حد توان خود، هزینه سفر تعدادی از جاماندگان اربعین حسینی را تامین و برات سفر آنان را اهداء ، تا به نیابت از امام دوازدهم در این تجمع بی نظیر حضور و قدم هایشان را نذر ظهور منتقم خون حسین (عج) کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

موکب‌های وقفی آماده ارائه خدمات به زوار اربعین می‌شوند

خواندن مطلب بعدی ←

توضیحات جدید دادستان قزوین در رابطه با واگذاری اراضی موقوفه حسینیه امینی‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 5 =