توزیع ۴۰ هزار نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار در قالب طرح مهر تحصیلی

معممی مقدم با اشاره به توزیع ۴۰ هزار نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار در قالب طرح مهر تحصیلی گفت: نوشت افزار و کیف هایی که میان دانش آموزان توزیع می شود، بدون آرم و نشان است و با حفظ کرامت به افراد تحت پوشش توزیع می گردد.

رضا معممی مقدم، با اشاره به توزیع ۴۰ هزار نوشت افزار و کیف به دانش آموزان نیازمند در قالب طرح «مهر تحصیلی» اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در نیات موقوفات جزء موضوعات پرتعداد تلقی می‌شود، بحث حمایت از دانش‌آموزان نیازمند است.
مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریهبیان کرد: طرح «مهر تحصیلی» طی چند سال اخیر یکی از طرح های ویژه ای است که در سازمان اوقاف و امور خیریه مورد توجه قرار گرفته و در جامعه بسیار مؤثر و تاثیرگذار بوده است، در این طرح سعی شده است تا بین موقوفاتی که برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت وقف شده، یک وحدت رویه‌ای ایجاد شود.
وی به دیگر اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: از سوی دیگر ارایه این طرح باعث فرهنگ سازی و ایجاد وقف جدید برای دانش آموزان کم برخوردار خواهد شد.
مدیرکل امور اجتماعی ومشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این که یکی از مهمترین ویژگی های این طرح استفاده از کالاهای ایرانی در تهیه بسته های مهر تحصیلی است، تصریح کرد: نوشت افزار و کیف هایی که میان دانش آموزان توزیع می شود، بدون آرم و نشان است و با حفظ کرامت به افراد تحت پوشش توزیع می گردد.
معممی مقدم خاطر نشان کرد: شناسایی دانش آموزان مستعد و نیازمند مطابق نیات واقفین، ایجاد وحدت رویه در سراسر کشور در حوزه اجرای نیات، شفاف سازی و اطلاع رسانی از مصرف عواید موقوفات، ترغیب و جذب خیرین در امر ایجاد وقف جدید در موضوعاتی همچون دانش آموزان مستعد و درس خوان، دانش آموزان بی بضاعت، هزینه تحصیل و امرار معاش محصلین، خرید لباس و لوازم التحریر برای دانش آموزان از دیگر اهداف این طرح است.

→ خواندن مطلب قبلی

۷۳درصد ثبت‌نام‌کنندگان جایزه نوبل ایرانی دانش‌آموزان دختر هستند

خواندن مطلب بعدی ←

یک‌هزار و ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم برخوردار قمی توزیع شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 10 =