مراسم گرامیداشت شهدای غزه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای غزه در بقاع متبرکه سراسر کشور خبرداد و گفت: این تجمع مردمی بعد از نماز مغرب و عشا در بقاع متبرکه سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی متقی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن محکوم کردن حمله جنایتکاران و وحشیانه صهیونیست به بیمارستان غزه گفت: در پی حوادث اخیر در فلسطین اشغالی، تجمع مردمی در اعتراض به کشتار مردم بی‌دفاع غزه و گرامیداشت شهدای مقاومت با عنوان «کربلای غزه»، پنجشنبه 27 مهر بعد از نماز مغرب و عشاء در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مراسم در 500 بقعه متبرکه سراسر کشور برگزار می شود، اظهار کرد: تلاوت قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح شهدای غزه، برگزاری آیین شعرخوانی حماسی با حضور شعرای مقاومت، سخنرانی با موضوع جبهه مقاومت و تشریح ابعاد جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و آینده آن و قرائت بیانیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس و فیلم، شامل مجموعه آثار گروهی از عکاسان رسانه‌های فعال در فلسطین اشغالی برپا می شود.

→ خواندن مطلب قبلی

بیانیه سازمان اوقاف و امور خیریه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

خواندن مطلب بعدی ←

سازمان اوقاف مکلف به تهیه طرح احیا و فعال‌سازی موقوفات شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − یازده =