پیام مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز طی پیامی، آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به صاحبان خرد و اندیشه، نخبگان فرهیخته و اهالی عرصه علم و دانش ‏تبریک گفت.

متن پیام دکتر حیدر ارشدی به شرح زیر است:
به دانش فزای و به یزدان گرای
که او باد جان تو را رهنمای
همان‌گونه که ماه فروردین، پیام‌آور تجدید حیات ‌طبیعت است؛ ماه مهر نیز یادآور پویشی عظیم در بزرگراه علم و معرفـت از سوی خردجویان و خردورزان است. حضور میلیون‌ها دانش‌آموز، دانشجو و طلبه در آموزشگاه و دانشگاه و حوزه، خبر از اراده اهالی عرصه علم و دانش برای ساختن فردایی بهتر برای ایران سرافراز دارد. امروزه حرکت علمی عظیمی در کشور عزیزمان به دست آموزندگان دانش و پرورندگان بینش و با حمایت مسوولان و مدیران علمی و فرهنگی در جریان است.
باعث مباهات است که بنیاد فرهنگی البرز، به عنوان پرچمدار وقف علمی در کشور، به کمک این جریان در نظام تعلیم و تربیت آمده تا بستر علمی شایسته ای را در سراسر میهن از طریق اعطای باسابقه ترین جایزه علمی کشور و تشویق پویندگان طریق علم و معرفت رقم بزند. در این راستا، اهتمام بنیاد فرهنگی البرز بر آنست تا در شبکه نخبگان و مستعدان، سامانه مستمر استعدادیابی علمی را عملیاتی نماید تا از بین آینده سازان فردا و امیدهای ایران عزیز، برترین های ایشان در حوزه های مختلف را شناسایی و با محوریت معلمان دلسوز و اساتید کارآمد، در مسیری صحیح رهنمون نماید.
اینجانب و همکارانم در بنیاد فرهنگی البرز، آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن فصل بازگشایی مراکز علمی، دانشگاه‌ها، حوزات علمیه و مدارس را به اهالی عرصه علم و دانش بویژه اساتید، فرهنگیان، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان کهن دیار عزیزمان تبریک عرض نموده و امیدواریم در سال تحصیلی جدید، جوانان ما بویژه خانواده بزرگ البرز که گنجینه ارزشمند سرزمین فرهنگ و فرزانگی هستند، با نشاط و مسئولیت پذیری و با پیوند علم و ایمان، به فتح قله‌های رفیع بهروزی و کامیابی ترفیع یابند و در جهت اهداف عالی، با گام‌های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازند.
حیدر ارشدی
مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز

→ خواندن مطلب قبلی

تفاهم نامه همکاری استانداری گلستان با سازمان اوقاف و امور خیریه امضاء شد

خواندن مطلب بعدی ←

دعوت از ۱۲۰ کشور برای شرکت در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + شانزده =