از امروز؛
دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی ویژه بانوان آغاز شد

دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی ویژه بانوان با حضور 26 شرکت‌کننده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است.

به گزارش رسامدیا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف شناسایی و رشد استعدادهای مجریان مسابقات و محافل قرآنی اولین دوره آموزش تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی را در دو بخش مجازی (برخط) و حضوری برگزار می‌کند، در این راستا پس از اطلاع رسانی ۳۴۶ نفر از سراسر کشور در این طرح ثبت نام کردند، طی ارزیابی اولیه آثار رسیده ۵۴ نفر به مرحله آموزش‌های مجازی و حضوری راه یافتند.
دوره مجازی در شهریورماه برگزار شد. در این دوره سرفصل‌های عمومی شامل: اخلاق مجری‌گری قرآنی، مروری بر ساختار قرآنی کشور،  تبیین جایگاه فعالیت‌های قرآنی در تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و حفظ و مفاهیم آیات و روایات منتخب با موضوع قرآن کریم تدریس شد.
بخش حضوری دوره ویژه بانوان از امروز سوم آبان آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد. دروس در نظر گرفته شده برای دوره حضوری شامل: مدیریت لهجه، تمرکز و اعتماد به نفس، خلاقیت و بداهه گویی، تقویت حافظه، اصول گفتگو و مصاحبه، اصول اجرا، اصول ارتباط مؤثر با مخاطب و انتقال حس در لحن، گفتار و بدن، درست و شیواخوانی متون ادبی، صداسازی و کارگاه عملی مجری گری است که با حضور اساتید سیدوحید مرتضوی، مهدی بیاتی،‌ نصرت الله حسینی، بهزاد احمدی، الهام غفاری، زهرا طاهرنژاد تدریس می شود.
یادآور می شود، بخش حضوری دوره ویژه آقایان، ۲۶ لغایت ۲۸ مهرماه در تهران برگزار شد.
گفتنی است، به شرکت کنندگانی که موفق به کسب حدنصاب لازم در آزمون‌های عملی و نظری شوند علاوه بر اعطای گواهینامه، جهت اجرا در مسابقات و محافل قرآنی معرفی خواهند شد.

→ خواندن مطلب قبلی

بیش از 5 هزار اثر به جشنواره «سلاله» ارسال شد/اختتامیه جشنواره هشتم آبان برگزار می‌شود

خواندن مطلب بعدی ←

قرعه‌کشی نوبت اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری انجام شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 4 =