از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه؛
جشنواره تلاوت‌های تقلیدی برگزار می‌شود

ثبت‌نام برای حضور در اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از دهم دی‌ماه آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد.

به گزارش رسامدیا، زمان ثبت نام برای حضور در اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی ویژه پسران ۱۲ تا ۱۶ و ۱۷ تا ۲۲ سال آغاز شد. در این جشنواره، جوایز مادی و معنوی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شده است، از متقاضیان درخواست شده تا ضمن ثبت‌نام، فرازهای صوتی خود را طی روزهای دهم تا بیستم دی‌ماه به پایگاه اینترنتی quraniran.ir ارسال کنند.

همچنین صاحبان فرازهای صوتی برتر به مرحله حضوری راه خواهند یافت. در این جشنواره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به شش نفر برتر هر رده سنی اهدا می‌شود، همچنین مبالغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای تمامی راهیافتگان به مرحله حضوری در نظر گرفته خواهد شد.

معرفی جهت تلاوت در محافل داخل و خارج از کشور، ضبط و تدوین یک دوره تلاوت کل قرآن کریم و … از دیگر جوایز این دوره از مسابقات خواهد بود.

در این جشنواره که متقاضیان می‌توانند در تمام سبک‌های مشهور مصری از جمله اساتیدی همچون عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل، شحات انور و … فراز صوتی ارسال کنند. زمان این فرازهای صوتی نباید بیشتر از یک دقیقه و ۳۰ ثانیه شود.

بعد از بررسی فرازهای صوتی از سوی داوران برگزیده، افراد منتخب برای حضور در مرحله حضوری دعوت می‌شوند. مرحله حضوری نیز در امامزاده صالح(ع) برگزار و ضبط و در ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود.

→ خواندن مطلب قبلی

استقبال گسترده مردم از مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن، امید را در دل علاقه‌مندان به نظام اسلامی زنده می‌کند

خواندن مطلب بعدی ←

حمایت از دانش بنیان‌ها مکمل جهاد اقتصادی است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − پانزده =