چهل و ششمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم در قم آغاز شد

آیین افتتاحیه مرحله پایانی بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در قم برگزار شد.

آیین افتتاحیه مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به میزبانی استان قم با حضور مسئولین استانی و کشوری، متسابقان، قاریان و حافظان قرآن کریم، در سالن همایش امامزاده سیدعلی(ع) آغاز شد.

این مراسم که با اجرای محمدهادی صلح‌جو همراه بود، با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی آغاز شد و سپس اسحاق عبداللهی، نفر اول چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم به تلاوت آیاتی از سوره رعد پرداخت.

پس از آیین افتتاحیه، آزمون کتبی در هر سه رشته معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد؛ در بخش معارفی مسابقات شفاهی از ۸ صبح ۲۰ دی‌ماه تا ۲۲ دی‌ماه به مدت سه روز به رقابت می‌پردازند و در هر رشته از پنج نفر از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

از مجموع ۷۷ نفر شرکت کننده بخش معارفی این مسابقات؛ در بخش تفسیر ۱۴ نفر از برادران و ۱۵ نفر از خواهران، در بخش صحیفه سجادیه ۸ نفر از برادران و ۹ نفر از خواهران و در بخش نهج‌البلاغه ۱۳ نفر از برادران و ۱۸ نفر از خواهران شرکت دارند.

یادآور می‌شود؛ ۲۳ دی‌ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ مراسم اختتامیه این مسابقات برگزار می‌شود.

→ خواندن مطلب قبلی

وقف چگونه می تواند با جریان مولدسازی به بهداشت و درمان کمک کند؟

خواندن مطلب بعدی ←

پایان رقابت روز اول بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 20 =