کسب رتبه برتر اداره کل اوقاف استان سمنان در برگزاری فریضه نماز جماعت

در آیین اجلاسیه شورای اقامه نماز استان از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در ترویج فرهنگ نماز تجلیل شد.

به گزارش رسامدیا،‌ در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همچنین مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان برگزار شد از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و دبیر شورای اقامه نماز اداره کل اوقاف و امور خیریه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
در متن تقدیرنامه حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان که از طرف نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان صادر شده، آمده است: نماز جلوه زیبایی از رابطه عاشق و معشوق است، نماز خلوتگه دلدادگی بنده با معبود است، آنجا که نور از پیشانی مومن تبلور نموده و با اذکار مقدس و در هاله‌ای از خلوص و بندگی به پیشگاه حضرت احدیت تقدیم می‌گردد و ملائک و سایر مخلوقات از این همه زیبایی متحیر می‌مانند.
نماز اساس دین و نگهدارنده انسان از انحرافات است و باید تلاش نمود تا در تمام شئون زندگی پرتو اثربخش نماز ساری و جاری گردد.
یاد خدا که نماز مظهر کامل آن است دل و جان را آزاد و جامعه را آباد می‌سازد. صف‌های نماز جماعت صفوف به هم پیوسته فعالیت‌های اجتماعی را پدید می‌آورد نماز آنگه که با احساس حضور خداوند گذارده شود به همه عرصه‌های زندگی نورافشانی می‌کند و دنیا و آخرت فرد و جامعه را آباد می‌سازد.
حال که بر اساس وظیفه دینی به امر برگزاری باشکوه نماز اقدام نموده‌اید بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌ها و خدمات جناب عالی تقدیر و تشکر نموده دوامت خوب رفیقات شما را از درگاه احدیت خواستاریم و صمیمانه از تلاش همه تلاشگران در خدمتگزاری به نماز در آن مجموعه که حائز رتبه تقدیر ویژه شده‌اید قدردانی می‌نمائیم.

→ خواندن مطلب قبلی

پوستر چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش معارف منتشر شد

خواندن مطلب بعدی ←

توافق اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت بیمارستان جامع زنان در کرمانشاه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + دو =