حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی:
مرکز نوآوری سازمان اوقاف یکی از پنج مرکز نوآوری کشور از لحاظ ظرفیت استقرار است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مرکز نوآوری سازمان اوقاف یکی از پنج مرکز نوآوری کشور از لحاظ ظرفیت استقرار است، گفت: سازمان اوقاف با رویکرد حمايت از نخبگان و فعالیت‌های دانش بنیان، اقدامات بزرگی را انجام داده است.

به گزارش رسامدیا، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در راستای هم‌افزایی و تبادل نظر در امور وقف و خیریه در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور با حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ماندگار وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه در محل این سازمان در تهران دیدار کرد و ضمن برگزاری جلسه‌ای مشترک، از شرکت‌ها و تیم های دانش بنیان فن‌آور ونوآور که در ساختمان مرکزی سازمان اوقاف مستقر هستند، بازدید کرد.
استاندار کردستان در این جلسه ضمن ابراز خشنودی از رویکرد سازمان اوقاف مبنی بر حمايت از نخبگان، اظهار کرد: استان کردستان درحوزه معادن، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های کم نظیری دارد و می‌توان از این بستر جهت رشد و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت سازمان وقف، بهره برد.
زارعی کوشا افزود: امید است با تبادل دانش و تجربه و بهره‌مندی از موهبت‌ها و پتانسیل‌های استان کردستان در زمینه های مختلف و توانمندی نخبگان، شاهد استفاده بهینه از ظرفیت‌های این سازمان در راستای اشتغالزایی فارغ‌التحصیلان نخبه باشیم.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این جلسه اظهار کرد: مرکز نوآوری سازمان اوقاف یکی از پنج مرکز نوآوری کشور از لحاظ ظرفیت استقرار است.
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی افزود: سازمان اوقاف با رویکرد حمايت از نخبگان و فعالیت‌های دانش بنیان اقدامات بزرگی را انجام داده است.
وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان راه را به مانشان می‌دهند که نیازهای داخلی را بر طرف کنیم و از سختی‌های تحریم عبور کنیم، نمونه خدمات شرکت‌های دانش بنیان اوقاف را در چند مولفه تشریح کرد‌.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: تولید کالاهای پزشکی داخلی که بسیار کم هزینه و باکیفیت تر از نمونه خارجی است مانند ساخت ایمپلنت دندانپزشکی، حمايت از زنجیره غذایی کشاورزی و مواد پروتئینی توسط سازمان اوقاف وابسته به شرکت‌های دانش بنیان و تولید موتورسیکلت برقی که گام بزرگی در کاهش آلودگی هاست از جمله خدمات این شرکت‌ها با حمایت اوقاف است.
وی با اشاره به پرورش ماهی با کمک شرکت‌های دانش بنیان اوقاف و روش ماهی در قفس در بوشهر، ادامه داد: با تدابیر این شرکت‌ها سالانه ۵ هزار تن ماهی تولید می شود.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: اوقاف این آمادگی را دارد از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان در استان کردستان با استفاده از ظرفیت‌های موجود حمايت کند و فضای فیزیکی در اختیار آنها قرار دهد.
استاندار کردستان نیز از ایجاد چنین مرکزی در استان توسط سازمان اوقاف استقبال کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

استقبال بقاع متبرکه از دهه فجر با اجرای طرح «قرار دوازدهم»

خواندن مطلب بعدی ←

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف ابقاء شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + دوازده =