حجت الاسلام خاموشی:
هر برگ رای نشانگر اهمیت مردم به سرنوشت سیاسی خود است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه، با دعوت هرچه بیشتر مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: هر برگ رای در صندوق های انتخابات، نشانگر اهمیت مردم به سرنوشت سیاسی، اجتماعی و سبب یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی خاموشی در گفت‌وگویی با دعوت هرچه بیشتر مردم برای حضور در انتخابات گفت: مشارکت مردم در انتخابات و انداختن هر برگ رای در صندوق های دریافت رای نشانگر حساسیت و اهمیت مردم به سرنوشت سیاسی، اجتماعی و سبب خنثی شدن ترفندهای دشمنان نظام خواهد شد.
وی با بیان اینکه ارائه هر برگ رای تایید اصل و جریان پیشرو نظام در مقابله با نظام سلطه و دشمنان است، گفت: انتخابات مظهر مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است.
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: اگر در هر کشوری مردم به سرنوشت سیاسی خودشان حساس شوند که نماد آن در کشور ما مجلس شورای اسلامی است، مشارکت در آن به‌گونه ای نحوه اعلام از حمایت روند سیاسی و اجتماعی است.
خاموشی بیان داشت: مجموعه حضور مردم در عرصه های مختلف نشان‌دهنده حمایت مردم از مواضع انقلاب، رهبری و مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که چشم پیشرفت انقلاب اسلامی را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه حضور امروز مردم در پای صندوق های دریافت رای از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: هم اکنون پس از گذشت چندین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم همانند گذشته در پای صندوق های انتخابات سبب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف بیان داشت: مردم باید با مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات، یاد شهدا و کسانی که برای حفظ این انقلاب خون داده اند را زنده کرده و به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

آیین استقبال و تکریم جامعه قرآنی استان مرکزی از نفر اول رشته ترتیل در مسابقات بین المللی قرآن کریم

خواندن مطلب بعدی ←

مرحله کشوری جشنواره تلات‌های تقلیدی از 15 الی 18 اسفندماه برگزار می‌شود/راهیابی 82 شرکت‌کننده به مرحله کشوری

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 5 =