میزبانی ۶۰۰هزار زائر در بقاع متبرکه هرمزگان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: در نیمه اول طرح آرامش بهاری بیش از ۶۰۰ هزار زائر در بقاع متبرکه هرمزگان از این طرح بهره‌مند شدند.

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادی همچنین از اسکان ۷۰۰۰ نفر در جوار بقاع متبرکه و اسکان موقت در قالب کمپ و چادر برای ۷۰ هزار نفر خبر داد .

آزادی گفت:  در طرح ضیافت الهی که همزمان در بقاع استان اجرا می‌شود، روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر در برنامه جمع خوانی قرآن کریم شرکت کرده و ۴۰۰ نفر نیز  از کرسی تفسیر روزانه قرآن بهره‌مند می‌شوند، برپایی نماز جماعت در کل بقاع مجری طرح از دیگر خدمات مذهبی این طرح است؛  همچنین به همت هیئت امنای این امامزادگان ، سفره افطاری ساده، پذیرای روزانه بیش از ۶۰۰۰ نفر است؛ که از محل نذورات خود امامزاده و مشارکت مردم تهیه می‌شود.

وی افزود: در ۱۱ بقعه متبرکه خیمه معرفت به همت مبلغین بومی و اعزامی برپا شده است، که ۱۲ هزار نفر مراجعه کننده داشته است و از خدمات فرهنگی این خیمه ها، جهاد تبیین، غرفه کودک و نوجوان، مشاوره وقف و… استفاده کردند.

آزادی خاطرنشان کرد: که در طی این طرح علاوه بر مدیر کل اوقاف هرمزگان و مسئولین ستادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، مدیر کل‌های سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مسئولین انتظامی، فرمانداران شهرها از اجرای این طرح ها بازدید نمودند.

→ خواندن مطلب قبلی

100 زائرسرا در چهارمحال و بختیاری میزبان مسافران نوروزی هستند

خواندن مطلب بعدی ←

برگزاری مراسم احیای قدر در 30 بقعه شاخص قم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + نوزده =