روحانی نژاد : حمایت از شرکت های دانش بنیان رویکرد جدید سازمان اوقاف است‌

رئیس هیات فقهی و حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف تقویت و حمایت از تولید داخل، رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه است‌.
به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، حجت السلام والمسلمین حسین روحانی نژاد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی تنها راه مقابله با توطئه های اقتصادی و تحریم های دشمنان است و سازمان اوقاف و امور خیریه نیز می تواند از ظرفیت خود در این راستا استفاده کند.
وی اظهار داشت: سنت حسنه وقف تاثیر بسزایی در رونق و توسعه جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دارد و باید برای معرفی ابعاد مختلف آن در جامعه اسلامی تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی افزود: برای گسترش فرهنگ وقف نیاز است تدابیری اندیشیده شود تا مردم آثار و برکات این سنت حسنه را در زندگی روزمره خود ببینند.
حجت الاسلام روحانی نژاد ادامه‌ داد: فعالیت گسترده حوزه های علمیه و مراکز علمی نقاط مختلف کشور مرهون موقوفاتی است که با نیت حمایت از این مراکز وقف شده اند، بنابراین روحانیان و عالمان دینی باید نسبت گسترش فرهنگ وقف در جامعه تلاش مضاعف کنند.
وی بیان کرد: تفاوت وقف با دیگر امور خیر در این است که زمانی که دست انسان از دنیا کوتاه شده آثار موقوفات وی همچنان برجاست و نام نیکوی واقفان همواره ماندگار خواهد بود.
حجت السلام روحانی نژاد افزود: حمایت از واحدهای تولیدی به خصوص شرکت های دانش بنیان در راستای بالندگی اقتصادی کشور رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه است که این مهم به استان ها نیز ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: دشمنان نظام با تحریم های اقتصادی قصد در براندازی حاکمیت اسلامی داشتند اما ملت ایران با صبر و استقامت و پشتیبانی از نظام اسلامی توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
مسئول امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران به اوج قدرت خود رسیده و امتداد این نظام مردم کشورهای همسایه هستند که با فرمانبرداری از ولی فقیه پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کنند.
روحانی نژاد اضافه کرد: اگر دشمنان نظام اسلام جبل الطارق را برای ایرانیان محدود می کنند ما هم تنگه هرمز را برای آنها محدود می کنیم و ملت ایران با دانش، تکنولوژی، فناوری و بهره مندی از مدرنترین تجهیزات نظامی مقابل دشمنان ایستاده است.
وی تاکید کرد: ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان هیچ ترس و واهمه ای ندارد و شجاعانه از مواضع نظام اسلامی دفاع می کند. در این آیین از حجت الاسلام «حسین دلاوری» تقدیر و حجت الاسلام «واحدی» به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان مرکزی معرفی شد.

منبع خبر

→ خواندن مطلب قبلی

جریان فعالیت های دانش بنیان را وارد جامعه شهری و روستایی کشور کنیم

خواندن مطلب بعدی ←

سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =