سازمان اوقاف در زمینه ارزان‌سازی در شرایط تحریم وارد عمل شده است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ورود این سازمان در زمینه ارزان سازی در شرایط تحریم گفت: هیچ انقلابی نمی‌تواند بقای خود را تضمین کند مگر اینکه ادعای تمدنی داشته باشد و برای شهروندانش ارزان‌سازی کند.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخشی از سخنانش در دیدار با جمعی از  دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی دستان آسمان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران این مجموعه، پرداختن به فعالیت‌های دانش‌بنیان بخصوص در زمینه ساخت نیروگاه‌ها و تولید انرژی را بسیار پراهمیت برشمرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح فرموده‌اند، بنده معتقدم هیچ انقلابی نمی‌تواند بقای خود را تضمین کند مگر اینکه ادعای تمدنی داشته باشد و هر تمدنی وقتی می‌تواند رسوخ کند که برای شهروندانش ارزان‌سازی کند در غیر این صورت سیل مهاجرت و عوارض دیگر به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: اوقاف در زمینه ارزان‌سازی در شرایط تحریم وارد عمل شده است و این نقطه حساسی است.

گفتنی است، تا کنون بیست و یک قسمت از برنامه تلویزیونی دستان آسمان باموضوع موقوفات و بقاع  متبرکه از ۱۸ استان کشور از شبکه یک سیما پخش شده است.

برخی از عوامل و دست اندرکاران این برنامه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: علی خانی، مجری : رضا امیراحمدی ، مدیر تولید: شهریار مهدوی ، کارگران پرتابل: مجید فتحی.

→ خواندن مطلب قبلی

معرفی بنیانگذار «نوبل ایرانی» در مستند «صفر و بی نهایت»

خواندن مطلب بعدی ←

تعیین تکلیف مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تا مردادماه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + دوازده =