ساخت 50 هزار واحد مسکونی با اجرای طرح اقدام ملی مسکن

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای اقشار ضعیف و متوسط خبر داد.

به گزارش رسامدیا،مهدی پندار، معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: از بیش از ۸ هزار بقعه متبرکه در سراسر کشور بیش از یک هزار بقعه دارای شرایط خوب تابش هستند که پس از مطالعات صورت گرفته بر روی آنها و قرارداد با وزارت نیرو، نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در آنها راه اندازی خواهد شد تا درآمدی پایدار برای بقاع متبرکه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: برای ایجاد یک واحد دامپروری تصمیماتی اتخاذ شده و به زودی کار راه اندازی یک مجموعه دامداری مناسب برای استان قزوین آغاز خواهد شد.

پندار اضافه کرد: از جمله پروژه‌های مهم دیگر ایجاد یک شهرک برای اقدام ملی مسکن است که با توجه به توافقنامه سازمان اوقاف و وزارت راه و شهرسازی، سازمان اوقاف مسؤولیت ساخت ۵۰ هزار واحد را بر عهده گرفته است.

وی گفت: در صورت تأمین تأسیسات زیربنایی و سرانه‌های عمومی، اوقاف در این حوزه ورود کرده تا بتواند اقدامات مناسبی را برای ساخت منزل مسکونی طبقه ضعیف و متوسط جامعه انجام دهد.

→ خواندن مطلب قبلی

توجه ویژه دانش بنیان ها با بهینه سازی موقوفات

خواندن مطلب بعدی ←

کرونا و رقابتی خاص در دوره چهل و سوم مسابقات قرآن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 3 =