حجت‌الاسلام نوروزپور عنوان کرد:
توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری بسیج

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از توزیع بسته‌های حمایتی با هدف حمایت از نیازمندان در ایام هفته بزرگداشت بسیج با استفاده از عواید موقوفات و مشارکت خیران خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام«محمد نوروزپور»، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از توزیع بسته‌های حمایتی با هدف حمایت از نیازمندان در ایام هفته بزرگداشت بسیج با استفاده از عواید موقوفات و مشارکت خیران خبر داد و گفت: بسته های حمایتی با همکاری پایگاههای بسیج و با هماهنگی امامزادگان درحال توزیع است.

وی اظهار کرد: علاوه بر حوزه فرهنگی و قرآنی که از سال های قبل مورد تاکید بوده است، تدبیر جدید سازمان اوقاف پر رنگ تر کردن خدمات اجتماعی در بقاع متبرکه است که با همکاری نیروهای بسیجی در حال انجام است .

حجت الاسلام نوروزپور در ادامه با اشاره به اینکه صحن امامزادگان و بقاع متبرکه در موج سوم بحران کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساعات محدودی به روی مردم باز است، گفت: در موج سوم کرونا نمازهای جماعت و سخنرانی در امامزادگان برپا نمی شود.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: رواق، شبستان و ضریح های امامزادگان در موج سوم بحران کرونا فقط در ساعت محدودی از روز به روی زائران گشوده می شود و طی ابلاغیه ای به ادارات اوقاف استانها تاکید شده است که در این زمینه با مصوبات و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ باشند.

حجت الاسلام نوروزپور با اشاره به اینکه خدمات اجتماعی همچنان در امامزادگان و بقاع متبرکه ادامه دارد، گفت: تولید و توزیع ماسک برای مردم مناطق حاشیه نشین و محروم، توزیع بسته های ارزاق و غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن مقدس همچنان استمرار دارد.

→ خواندن مطلب قبلی

القای تقابل سنت حسنه وقف با منافع و اراضی ملی به چه قیمتی؟ /حضور رئیس دیوان عالی کشور در موقوفه آق مشهد و ادامه روند قانونی این پرونده

خواندن مطلب بعدی ←

تردیدی در وقف موقوفه «آق‌مشهد» وجود ندارد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =