حافظ کل قرآن از استان اصفهان؛ درخشانترین نماینده در بین شرکت‌کننده‌های اولین شب مسابقات سراسری قرآن

حسین خانی‌بیدگلی، نماینده رشته حفظ کل استان اصفهان، درخشان‌ترین نماینده این استان در مسابقات، البته در بین تمام شرکت‌کننده‌های شب اول بود و به نظر می رسد می‌توان او را در شمار نفرات ممتاز این دوره به حساب آورد.

به گزارش رسامدیا، شب اول چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با اجرای نمایندگان استان اصفهان آغاز شد. دو قاری، دو مرتل، دو حافظ ۲۰ جزء، یک دعاخوان و یک حافظ کل قرآن کریم به همراه گروه تواشیح ملکوت، تمام نمایندگان این استان بودند.

هر دو شرکت‌کننده رشته حفظ ۲۰ جزء در عین برخورداری از صوت و لحن قابل قبول، اما موفق به کسب امتیاز کامل حسن حفظ نشدند، و چند باری استاد راهنمای حفاظ را مجبور به تکرار آیات مورد سؤال کردند.

محمدمهدی کهکشان، قاری جوان اصفهانی با وجود برخی ایرادات جزئی، اما تلاوت خوبی از خود به‌ نمایش گذاشت و نشان داد سال‌های آینده بسیار بیشتر از وی خواهیم شنید.

حسین خانی‌بیدگلی، نماینده رشته حفظ کل استان اصفهان، شاید درخشان‌ترین نماینده این استان در مسابقات، البته در بین تمام شرکت‌کننده‌های شب اول بود. با اینکه یک روز از مسابقات پشت سر گذاشته شده و ممکن است کمی‌ برای قضاوت زود باشد، اما می‌توان او را در شمار نفرات ممتاز این دوره به حساب آورد. این‌ شرکت‌کننده، دو سال قبل رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب علوم دینی جهان اسلام را به دست آورده است.

→ خواندن مطلب قبلی

تحلیل‌ داوران از نخستین شب مسابقات سراسری قرآن

خواندن مطلب بعدی ←

رقابت متوسط متسابقان بوشهری در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =