میزبانی کردستان در بخش هنرهای تجسمی هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری»

هفتمین «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» در هشت بخش با تشکیل دبیرخانه تخصصی در استانهای مختلف برگزار خواهد شد و در این راستا استان کردستان میزبان بخش هنرهای تجسمی این جشنواره خواهد بود.

به گزارش رسامدیا، هفتمین «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد؛ همچنین دبیرخانه تخصصی هر بخش از این جشنواره با حضور متخصصان مرتبط با رشته‌های جشنواره در یک اداره کل تشکیل شده است در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان میزبان بخش هنرهای تجسمی این جشنواره خواهد بود.

ترویج و گسترش فرهنگ وقف در عرصه‌های مختلف، ترویج فرهنگ وقف در بین اقشار جامعه، جریان‌سازی و احیای موضوع وقف در سطح جامعه، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در حوزه وقف و همچنین حمایت از پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری و رسانه‌ای وقف از اهداف برگزاری هفتمین «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» می باشد.

به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی اهداء خواهد شد و علاوه بر اهدای جوایز، تمامی آثاری که به بخش نهایی مسابقه راه می‌یابند، گواهی شرکت در جشنواره را دریافت می‌کنند و نمایشگاه‌هایی از آثار برتر جشنواره نیز برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و همچنین ارسال آثار خود به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

برگزاری هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» در ۸ بخش/ ارسال آثار تا فروردین ۱۴۰۰

خواندن مطلب بعدی ←

تشکیل بخش ادبی دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در امامزاده سیدمظفر بندرعباس

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − چهار =