پایگاه سلامت 217 امامزاده؛ فعال در عرصه تولید ماسک

از زمانی که به دلیل شیوع کرونا زیارت امامزادگان تعطیل شده، پایگاه‌های سلامت امامزادگان فعال شده و در 217 امامزاده تولید ماسک صورت می‌گیرد.

به گزارش رسامدیا، تغییر کارکرد اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مدیون رهنمودهای ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه است. بقاع متبرکه در ایامی که زائران فرصت تشرف به این اماکن مقدس را نداشتند، تعطیل نبودند زیرا یکی از کارکردهای بقاع متبرکه کارکرد مذهبی و عبادی رایج است و بقاع در این ایام نشان دادند که همیشه در حال خدمت‌رسانی هستند.
از زمانی که به دلیل شیوع کرونا زیارت امامزادگان تعطیل شده، پایگاه‌های سلامت امامزادگان فعال شده است و در 217 امامزاده تولید ماسک صورت می‌گرفت که البته با پشت سر گذاشتن پیک اولیه کمبود ماسک در کشور تعداد امامزادگان فعال در این عرصه کاهش یافته است.

همچنین مبلغان سازمان اوقاف در دوران شیوع کرونا دست از فعالیت برنداشتند و هم در فضای مجازی و هم به مدل‌های مختلف با همکاری رسانه ملی، برنامه‌هایی بدون حضور مستمع(پخش از رسانه‌) در امامزادگان انجام می‌شود.

حضور در بیمارستان‌ها، روحیه بخشی به کادر درمان و بیماران و انجام امور شرعی فوت شدگان کرونا از دیگر اقدامات روحانیون است.

→ خواندن مطلب قبلی

خدمات وقف در دوران کرونا / واقفان نیات کلی‌تری انتخاب کنند

خواندن مطلب بعدی ←

توزیع یک میلیون و 205 هزار بسته ارزاق بین نیازمندان از محل موقوفات

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =