جشن‌های اعياد رجب و شعبان با رعايت کامل شيوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری جشن‌های اعیاد رجب و شعبان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در قالب کاروان‌های شادی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام دکتر غلامرضا عادل گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت در تجمعات، با همکاری هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه شهر‌های کشور، این جشن‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و در قالب کاروان‌ها، فضای شاد و معنوی را ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: این کاروان‌های شادی سرود خوانی و مدیحه سرایی خواهند کرد به گونه‌ای که نیاز به تجمع نباشد و مردم می‌توانند از پنجره منازل شان به شادی بپردازند.

حجت الاسلام عادل گفت: سال گذشته هدف گذاری برای 313 کاروان شادی بود که خوشبختانه تا 450 کاروان افزایش یافت.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: با هماهنگی رسانه ملی به ویژه رسانه‌های استانی به مناسبت‌های خاص همچون نیمه رجب و اعیاد شعبان در هر استان یک امامزاده با حضور مداحان نام آشنا برنامه‌های مذهبی اجرا می‌شود و مردم می‌توانند از رسانه ملی در منازل شان از این مراسم مذهبی بهره‌مند شوند.

وی درباره استفاده بهینه در شرایط ویژه شیوع کرونا افزود: با توجه به نبودن زائر در امامزادگان، طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل گفت: متأسفانه در برخی از امامزادگان به سبب کمبود منابع مالی طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی نیمه کاره مانده است که با تلاش هیئت امنای این امامزادگان و کمک خیران به زودی طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در آن‌ها از سر گرفته خواهد شد.

→ خواندن مطلب قبلی

گزارش تصویری نشست خبری همایش وقف ، امور خیریه و سلامت

خواندن مطلب بعدی ←

جشنواره علمی امام صادق(ع) ویژه دانش‌آموزان ایتام نخبه برگزار می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =