امامزاده عبدالله(ع) بافق در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی شاخص کشوری است

حجت الاسلام زارع زاده گفت: فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی انجام شده در آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق، باعث شاخص شدن این امامزاده در سطح استان و کشور شده است.

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام حسین زاع زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در مراسم تکریم و معارفه هیات امناء  امام زاده عبدالله (ع) بافق، گفت: فعالیت‌های آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) بافق در حوزه فرهنگی و عمرانی شاخص استانی و کشوری است.

وی افزود: اعتماد مردم به این آستان مقدس، بالاترین سرمایه‌ای است که باعث شده این امامزاده به قطب فرهنگی منطقه تبدیل شود.

حجت الاسلام زاع زاده بیان داشت: فعالیت‌های آستان امامزادگان در بخش‌های مختلف، زیر نظر هیچ نهاد دولتی و غیر دولتی اداره نمی‌شود و تنها با تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود این فعالیت‌ها تداوم دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد همچنین گفت: در حوزه عمرانی، طرح‌های بزرگی در امامزاده عبدالله(ع) بافق انجام شده است که برای آرامش و آسایش زائران و مجاوران برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برای ساماندهی این آستان ضروری است طرح جامع شهری بافق با محوریت امامزاده عبدالله بازنگری شود و این طرح با در نظر گرفتن قطب فرهنگی و مذهبی شهرستان اجرایی شود.

در این نشست از خدمات هیات امنای قبلی امام زاده عبدالله بافق تجلیل شد و اعضای جدید هیات امنا امام زاده عبدالله بافق معرفی شدند.

→ خواندن مطلب قبلی

طرح ایران قوی در شناسایی نیروهای مستعد و نخبه مسجدی نقشی مهم دارد

خواندن مطلب بعدی ←

بقاع متبرکه و امامزادگان استان البرز به کاهش بیکاری کمک می‌کنند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =