معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه:
طرح ایران قوی در شناسایی نیروهای مستعد و نخبه مسجدی نقشی مهم دارد

حجت‌الاسلام عادل اجرای طرح ملی ایران قوی را از برنامه‌های موفق ستاد فهما دانست و گفت: این طرح می‌تواند در جهت دهی فعالیت‌ بچه‌های مسجد و شناسایی توانمندی‌های آنها نقش مهی داشته باشد.

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام «غلامرضا عادل»، با اشاره به  اجرای طرح «ملی ایران قوی» در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار کرد: عمده جوانان استعدادهای درونی دارند که لازم است زمینه بروز و ظهور این استعدادها فراهم شود، طرح «ملی ایران قوی»، یکی از برنامه های خوب در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که می تواند، زمینه شناسایی نیروهای مستعد و نخبه مسجدی و جهت دهی روزانه به فعالیت های آنها را فراهم کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: به طور قطع  جوانان ما دارای  استعدادهای قابل توجهی هستد که اگر امکانات در اختیارشان قرار گیرد، مربیان مجربی داشته باشند و برنامه ریزی های مناسبی  برای آنها صورت گیرد ،شاهد رشد و پیشرفت با حضور همین جوانان در عرصه های مختلف کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام عادل در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون نیز اگر ایران اسلامی در هر عرصه ای افتخاری کسب کرده است، با تلاش دانشمندانی بوده که اغلب در مسجد رشد و پرورش یافته اند و از استعداد خودشان استفاده کرده و توانستند، نوآوری و کار خارق العاده و دستاوردی برای کشور در عرصه های مختلف داشته باشند.

گفتنی است، طرح ایران قوی از هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا ۲۲ بهمن مهلت ثبت اطلاعات در این طرح بوده است و اختتامیه و معرفی برگزیدگان این طرح نیز ۱۸ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) برگزار و برترین های آن مشخص می شود.

→ خواندن مطلب قبلی

گزارش تصویری جلسه ستاد راهبری حفظ قرآن کریم

خواندن مطلب بعدی ←

امامزاده عبدالله(ع) بافق در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی شاخص کشوری است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 7 =