مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی:
اقدامات سازمان اوقاف درحوزه دانش‌بنیان‌ها ثمرات کار علمی و اعتماد به جوانان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف کارهای خوبی داشته‌ایم که همه اینها ثمرات اعتماد به جوانان است، گفت: ورود سازمان اوقاف و امور خیریه به موضوع دانش‌بنیان‌ها باعث افتخار اصحاب وقف است.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی با حضور در نمایشگاه «دستاوردهای نهاد وقف» و بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: ورود جدی سازمان اوقاف و امور خیریه به عرصه دانش‌بنیان‌ها در دو سال اخیر اتفاق افتاده است و این خودش به‌ ریسک بالایی احتیاج داشت، زیرا بخش‌های مدیریتی از این موضوع پرهیز داشتند؛ شخص رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پای این موضوع ایستادند و انگیزه دادند که این کار عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف کارهای خوبی داشته‌ایم که همه اینها ثمرات کارهای علمی و اعتماد به جوانان است، تصریح کرد: لازم است تا تمامی روسای ادارات و متولیان بزرگ موقوفات با حضور در این نمایشگاه، دستاوردهای نهاد وقف در حوزه دانش‌بنیان را مشاهده کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی با بیان اینکه با حضور در این نمایشگاه، پنجره جدیدی در زاویه ذهن ما باز شد، افزود: با این اتفاق امیدواریم بتوانیم تا تمام ظرفیت‌هایی که داریم را در این حوزه فعال کنیم.

حجت‌الاسلام احمدزاده تاکید کرد: در حال حاضر تعداد نیروگاه‌های خورشیدی خراسان رضوی به ۵۲ نیروگاه رسیده است که در این روزها و برای افزایش انرژی پاک، واقعا تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه ورود سازمان اوقاف به موضوع دانش‌بنیان‌ها باعث افتخار اصحاب وقف است، خاطرنشان کرد: اگر زمینه حضور روسای ادارات و متولیان موقوفات در این نمایشگاه فراهم شود، حتما اثرگذار خواهد بود.

→ خواندن مطلب قبلی

بازدید قائم‌مقام وزیر اوقاف و امور دینی عمان از نمایشگاه «دستاوردهای نهاد وقف»

خواندن مطلب بعدی ←

سازمان اوقاف با مشارکت مجموعه‌های دانش‌بنیان حرکت خوبی برای دستیابی به خودکفایی در کشور آغاز کرده است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 3 =