دانش‌آموزان شایسته دریافت «نوبل ایرانی» انتخاب شدند

اعضای هیات انتخاب جایزه البرز دانش‌آموزی، نفرات برتر را در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم انتخاب کردند تا برگزیدگان، جایزه البرز معروف به نوبل ایرانی را در آبان ماه ۱۴۰۰ دریافت کنند.

به گزارش رسامدیا، مراسم افتتاحیه آئین انتخاب جایزه البرز ۱۴۰۰ در بخش دانش‌آموزی، جمعه ۱۶ مهرماه به همت بنیاد فرهنگی البرز با حضور جمعی از مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه، بنیاد فرهنگی البرز، نخبگان علمی، فرهیختگان، استادان، پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار آموزش و پرورش برگزار شد.

در این آیین رسمی، اعضای هیات انتخاب جایزه البرز دانش‌آموزی، نفرات برتر را در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم انتخاب کردند تا برگزیدگان، جایزه البرز معروف به نوبل ایرانی را در آبان ماه ۱۴۰۰ دریافت کنند.

دریافت گواهی حضور در میادین علمی ملی و جهانی، حضور در المپیادهای دانش آموزی، معدل علمی و آموزشی، فعالیت فرهنگی، فعالیت علمی و فعالیت ورزشی بخشی از شاخصه‌های اصلی تعیین شده برای انتخاب دانش آموزان برتر بود.

قرار است به برگزیدگان جایزه البرز ۱۴۰۰ در بخش دانش آموزی مبلغ ۱۰ میلیون تومان به همراه لوح افتخار از سوی بنیاد فرهنگی البرز تقدیم شود.

در این مراسم حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز و دبیرکل جایزه البرز و همچنین شایان فروزنده دل دبیر هیات انتخاب جایزه البرز ۱۴۰۰ دانش آموزی به سخنرانی پرداخته و نحوه فعالیتها به همراه رویکرد بنیاد در راستای انتخاب برگزیدگان را تبیین کردند.

→ خواندن مطلب قبلی

جلسات علمی و کارشناسی برای انتخاب دانش‌آموزان در سال‌های آتی مدنظر قرار دارد

خواندن مطلب بعدی ←

جایزه البرز ریشه در اعتقادات دینی مردم دارد/ دانش‌آموزان برگزیده آبان‌ماه تجلیل می‌شوند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =