نمایشگاه «دستاوردهای نهاد وقف» انگیزه خوبی در استان‌ها برای ورود به حوزه دانش‌بنیان ایجاد کرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه «دستاوردهای نهاد وقف» واقعا کاری ارزشمند بود؛ گفت: زمانیکه وارد هر غرفه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان شدیم با موضوعات جذابی روبه‌رو شدیم و انگیزه پیدا کردیم تا خودمان هم در استان‌ به موضوعات مختلف دانش‌بنیان ورود کنیم.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با حضور در نمایشگاه «دستاوردهای نهاد وقف» و بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: یکی از مهمترین عرصه‌هایی که باید در آن بیش از این فعالیت می‌شد، موضوع دانش‌بنیان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه از این طریق (دانش‌بنیان‌ها)، موفقیت‌های زیادی نصیب کشور خواهد شد، افزود: با موفقیت در دانش‌بنیان‌ها، خودباوری به جامعه تزریق می‌شود و همچنین از لحاظ اقتصادی نیز سود فراوانی برای کشور خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه واقعا کاری ارزشمند بود؛ زمانیکه وارد هر غرفه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان شدیم واقعا با موضوعات جذابی روبه‌رو شدیم و انگیزه پیدا کردیم تا خودمان هم در استان‌ به موضوعات مختلف دانش‌بنیان ورود کنیم.

حجت‌الاسلام طباطبایی با ارزشمند دانستن فعالیت تمامی غرفه‌های شرکت‌های دانش‌بنیانی که توسط سازمان اوقاف و امور حمایت می‌شوند، تاکید کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه فقط چندین سال است که در زمینه دانش‌بنیان‌ها ورود کرده اما در همین مدت کوتاه نسبت به بسیاری از نهادها و دستگاه‌ها پیشتاز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در هر زمینه که ورود کرده از جمله دولت الکترونیک واقعا موفق است؛ در این زمینه (دانش‌بنیان‌ها) نیز می‌تواند رشد قابل توجه‌ای داشته باشد.

→ خواندن مطلب قبلی

سازمان اوقاف با مشارکت مجموعه‌های دانش‌بنیان حرکت خوبی برای دستیابی به خودکفایی در کشور آغاز کرده است

خواندن مطلب بعدی ←

احصاء ۸۰۰ نوع نیت وقف/از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ وقف جدید در استان اصفهان به ثبت رسیده است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − هفده =