عباس لهراسبی:
اسناد موقوفات، الکترونیکی نگهداری می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان اوقاف و امورخیریه با رد خبر از بین رفتن بخشی از اسناد موقوفات در پی ترکیدگی لوله آب یکی از ساختمان‌های این سازمان گفت: اسناد موقوفه‌ای در مخزن اسناد سازمان اوقاف نگهداری می‌شود و جدای از این سندهای فیزیکی، در چندسال اخیر سامانه جامع موقوفات کشور راه‌اندازی شده و تمام اسناد به صورت الکترونیکی در قالب فیلم و اسکن نگهداری می‌شود.

به گزارش رسامدیا، عباس لهراسبی، مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان اوقاف و امورخیریه در پی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ترکیدگی لوله‌ای در ساختمان مرکز اسناد این سازمان و از بین رفتن برخی از اسناد اظهار داشت: ساختمان مرکز اسناد سازمان اوقاف و امورخیریه یک سازمان جدیدالاحداث است و اسناد نیز در طبقه منفی ۳ این ساختمان نگهداری می‌شود.
لوله ترکیده اما ربطی به محل نگهداری اسناد ندارد
وی افزود: ترکیدگی لوله‌ای در این ساختمان صحت دارد، اما به هیچ وجه ارتباطی با بخش نگهداری اسناد ندارد. در این ساختمان تمام تمهیدات لازم امنیتی و … برای نگهداری این اسناد اندیشیده شده است.
لهراسبی عنوان کرد: لوله در یکی از اتاق‌های انباری این ساختمان دچار مشکل شده است و ربطی به بخش نگهداری اسناد ندارد.
اسناد موقوفات، الکترونیکی شده است
مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان اوقاف و امورخیریه با رد خبر از بین رفتن بخشی از اسناد گفت: اسناد موقوفه‌ای در مخزن اسناد سازمان اوقاف نگهداری می‌شود، جدای از این سندهای فیزیکی نیز در چندسال اخیر سامانه جامع موقوفات کشور راه‌اندازی شده و تمام اسناد به صورت الکترونیکی در قالب فیلم و اسکن نیز نگهداری می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی در خصوص اسناد وجود ندارد.

→ خواندن مطلب قبلی

سامانه دو اجارات؛ گامی در جهت رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی وقف

خواندن مطلب بعدی ←

جایزه البرز یک پیشران خوب برای جهاد علمی در راه آبادانی کشور است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − نه =