میدان هنری در اختیار مداحان است/مدیریت انگیزه در جوانان را از دست ندهید

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه جریان مداحی مطالعه می خواهد، گفت: شما مداحان میدان دارید و میدان هنری شما را کسی ندارد با هنر خود مدیریت انگیزه نسل جوان را بدست گیرید و با آنها رفاقت کنید.

به گزارش رسامدیا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه نشست جامعه نخبگان وعاظ، سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) که 25 تیرماه در آستان مقدس امامزاده صالح برگزار شد، به جنگ سخت دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن زمانی جنگ سخت را شروع کرد و چندین سال طول کشید، آن زمان فشنگ نداشتیم، امروز موشک نقطه زن داریم. امروز ما دشمن را در خانه خودش شکست می دهیم.

وی اظهار کرد: زمانی دشمن لشکر امام حسین(ع) را با چند هزار نفر محاصره می کند و به شهادت می رساند، امروز هیچ اقدامی در قبال مردم مسلمان ایران نمی تواند بکند. ایران اسلامی از سال ۵۷ تا امروز پیشرفت‌های بسیاری داشته و امروز دشمن جنگ نرم را به راه انداخته و این آخرین حربه دشمن است.

حجت الاسلام خاموشی عنوان کرد: امنیت یعنی حفظ مرزها، متاسفانه در دوره های گذشته در قالب قراردادهایی مانند هرات، پاریس و گلستان،  بخشی از ایران جدا شد، اما در انقلاب اسلامی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و این مرزو بوم را حفظ کردیم و امنیت فراهم شد. دشمن می خواهد کاری کند ما از این دستاوردها دفاع نکنیم، می خواهند بگویند شیعه و سنی نمی توانند با هم زندگی کنند در حالی که این گونه نیست.امروز از لحاظ تجهیزات پزشکی و دارو تقریبا به خودکفایی رسیده ایم.

وی افزود: اکنون دشمن در حوزه فرهنگی و شناختی وارد شده اند. بنابراین شما باید در جنگ شناختی ایفای نقش کنید. مدیریت شبکه ملی اطلاعات باید در داخل کشور باشد. رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به جهاد تبیین اشاره کردند و جهاد تبیین به انقلاب اسلامی اشاره دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از مداحان خواست در اشعارشان به انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهید حججی و حاج قاسم سلیمانی توجه کنند.

وی عنوان کرد: این جریان مطالعه می خواهد شما مداحان میدان دارید و میدان هنری شما را کسی ندارد. شعر از اعجاب انگیزترین هنرهاست که مضامین را می رساند. مدیریت نسل جوان با شماست، مدیریت انگیزه را از دست ندهید با جوانان رفاقت کنید یک مجلس می تواند در رفتار جوانان تحول ایجاد کند.

حجت الاسلام خاموشی تصریح کرد: تاکنون ۸۰۰ هیئت مذهبی در بقاع متبرکه استقرار یافته اند و تا دو هزار هیئت پیش می رویم از حضور هیئات مذهبی و مداحان استقبال می کنیم. حضور شما افتخارآفرین بوده است .

→ خواندن مطلب قبلی

بقاع متبرکه ظرفیت و محلی مناسب برای فعالیت هیئت‌ها در محرم است

خواندن مطلب بعدی ←

۸۰۰ هیات مذهبی در ایام محرم در بقاع متبرکه فعالیت می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + چهار =