همزمان با ششمين روز از چهل و ششمين دوره مسابقات سراسری قرآن؛
رقابت 32 راه يافته به بخش آوايی آغاز شد

رقابت 32 راه يافته به بخش آوايي چهل و ششمين دوره مسابقات سراسری قرآن كريم همزمان با ششمين روز از اين دوره مسابقات در بخش خواهران و برادران آغاز شد.

به گزارش ستاد خبري چهل و ششمين مسابقات سراسری قرآن كريم در بجنورد، همزمان با ششمين روز از اين دوره مسابقات، رقابت 32 راه يافته خواهر و برادر در بخش آوايی در مجتمع اقامتي داريوش و كمپ پتروشمي بجنورد آغاز شد.
بر اساس اين گزارش، در بخش برادران راه يافتگان از استان های اصفهان، قم، خراسان رضوی، مركزی، تهران، گلستان، مازندران در رشته های ترتيل، حفظ 20 جزء، قرائت و حفظ كل با یکدیگر به رقابت می پردازند.
اين گزارش حاكی است، در بخش خواهران نيز در رشته ترتيل، حفظ 20 جزء و قرائت تحقيق نيز 11 شركت كننده از استانهای خوزستان، لرستان، اردبيل، خراسان رضوی، مركزی، گيلان، سمنان، مازندران و ‌فارس با يكديگر رقابت خواهند كرد. بر اين اساس، در بخش قرائت و حفظ برادران 14 داور در بخش های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ ، صوت، لحن و حفظ استقامتی به بررسی می پردازند که «عباس امام جمعه» و«محمد رضا پورزرگری»، در بخش تجوید، «سید محمد جواد سادات فاطمی و دکتر «سید احمد میریان آکنده» در بخش وقف و ابتدا، «رسول آزمایش کندرود» و «رضا دیانت» در بخش صحت حفظ، «احمد ابوالقاسمی» و «حامد ولی زاده» در بخش صوت، «رضا محمدپورنیارق» و «عباس هاشمی» در بخش لحن و «محمد مهدی بحر العلوم» و «مهدی حسنی» در بخش حفظ استقامتی در کنار «غلامرضا شاه میوه اصفهانی» به عنوان رئیس هیئت داوران این بخش و «مرتضی مختاری» به عنوان ناظر فنی اجرای راه یافتگان به این بخش را مورد ارزیابی قرار می دهند.
در بخش خواهران نیز «ایمان صحاف» به عنوان رئیس هئیت داوران و «مرضیه دیانی» ناظر فنی مسابقات در کنار « اعظم تشیعی فرد» و «زهره صالحی» در بخش تجوید، «ملیحه اسحاق نژاد» و« خدیجه بیرانوند» در بخش صوت و «ناهید سلطانی» و «صدیقه بارانی» در بخش لحن، «مریم خطیب» و «فهیمه گلپایگانی» در بخش بخش وقف و ابتدا، «زهرا صریحی نژاد» و «مریم سعیدی» در بخش حسن حفظ، «مریم عادل نیا» و «نجمه شبانی» در بخش حفظ استقامتی، «اکرم غلامی» و « اعظم بنی فاطمی» در بخش هماهنگی و حسن اجرا، اجراهای راه یافتگان به این دوره از مسابقات را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.
گفتنی است، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در شهر بجنورد آغاز شده است، روز يكشنبه با معرفی برترین های بخش نغمات دینی در محل سالن اجتماعات مجتمع اقامتی داریوش به کار خود پایان داد و راه یافتگان به بخش آوایی از سيزدهم ماه جاری رقابت خود را آغاز کردند و این دوره از مسابقات هجدهم ماه جاری نیز با معرفی بر ترین ها به کار خود پایان می دهد.

→ خواندن مطلب قبلی

ندای حمایت از مردم غزه در محل برگزاری مسابقات سراسری قرآن طنین‌انداز شد

خواندن مطلب بعدی ←

رقابت ۳۸ قاری و حافظ قرآن در هفتمین روز مسابقات سراسری قرآن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =