حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی تأکید کرد:
لزوم هم‌افزایی روابط عمومی‌ها و کیفی‌سازی تولیدات رسانه‌ای

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه موفقیت با حرکت جمعی حاصل می شود، گفت: وظیفه روابط عمومی به عنوان ویترین یک مجموعه، فراتر از تولید خبر است، باید تخصصی و کیفی کار کنید و با رعایت حریم ها، الزامات و کیفیت به سراغ نمایش اقدامات بروید.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در اختتامیه کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور که امروز 25 دی ماه با حضور عباس لهراسبی، مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و خدمات ارزنده مجموعه روابط عمومی استانها در اطلاع رسانی صحیح و به موقع اقدامات سازمان گفت: موقوفات شخصیت حقوقی مستقل دارند و موضوع وقف، الزامات خاص خود را دارد. حال با توجه به این موارد باید بسنجیم که اطلاع رسانی در این حوزه به چه صورت انجام شود.
وی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در حوزه موقوفات انجام می دهیم این است که از درآمد موقوفات، کارخانجات و صنایع زمین مانده را احیا کنیم.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: به شما پیشنهاد می‌کنم به فعالیت کمیسیون ها و شفاف سازی اقدامات انجام شده بپردازید. اوقاف پول نفت، عوارض، بورس و … نیست. پول خود وقف است. در اطلاع رسانی و ارائه گزارش ها باید کیفیت، افزایش کمی و ارتقاءبخشی مد نظر قرار گیرد و حرفه ای گزارش دهید.
وی با تاکید بر اینکه تخصص و کیفی کار کردن را از مجموعه روابط عمومی سازمان و استانها طلب می کنم، گفت: موفقیت با حرکت جمعی حاصل می شود. حتما از شرکت های دانش بنیان بازدید کنید و گزارش تهیه کنید. اگر روابط عمومی می خواهد ویترین کار یک مجموعه باشد، فقط تولید خبر محور نیست و خیلی کارها باید انجام دهد. با رعایت حریم ها، الزامات و کیفیت به سراغ نشان دادن یک اتفاق بروید.
حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه خبر باید میدان ایجاد کند و نیازمند طراحی است، تصریح کرد: تولید اخبار و تهیه گزارش از اقداماتی مانند ورود اوقاف در حوزه درمان سرطان، ورود اوقاف در حوزه تولید ایمپلنت با توجه به اهمیت بهداشت دهان و دندان یا تأمین مسکن برای نخبگان و … کار مهمی است و باید به این موارد پرداخته شود.

→ خواندن مطلب قبلی

وظیفه نسل جدید جهاد علمی برای بر صدر نشاندن انقلاب است

خواندن مطلب بعدی ←

توانمندسازی ۶۸۰ بانوی سرپرست خانوار در آستان امامزاده عبدالله(ع)

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =