کمک ۱۸۵ میلیون تومانی موقوفات یزد برای تجهیز بیمارستان به دستگاه اکسیژن‌ساز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد گفت: جهت تامین دستگاه اکسیژن ساز مبلغ صد و هشتاد و پنج میلیون تومان از سوی اداره اوقاف میبد به حساب بیمارستان امام جعفر صادق (علیه‌السلام) این شهرستان واریز شد.

به گزارش رسامدیا، حجت‌الاسلام سجاد محمدزاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد اظهار داشت: جهت تامین تجهیزات دستگاه اکسیژن ساز و ونتیلاتور مبلغ یک‌میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از سوی اداره اوقاف میبد به حساب بیمارستان امام جعفر صادق (علیه‌السلام) این شهرستان واریز شد.
وی افزود: این اقدام با عنایت به فرمایش رهبری مبنی بر کمک‌رسانی به کادر درمانی و دستگاه‌های خدمت‌رسان در مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مبرم بیمارستان میبد به دستگاه اکسیژن‌ساز و ونتیلاتور انجام شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد بیان داشت: پس از تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و عمرانی بقاع متبرکه اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان میبد با اخذ مجوز از سازمان اوقاف این مبلغ از سوی اداره اوقاف میبد به حساب بیمارستان امام جعفر صادق (علیه‌السلام) شهرستان واریز گردید.
محمدزاده در پایان افزود: اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان میبد از ابتدای سال تاکنون قریب ۵/۵ میلیارد ریال شامل ۱۱۵۰ بسته معیشتی ‌که میانگین هر بسته ۳ میلیون ریال بوده است، در قالب طرح های مختلف در بین شهروندان توزیع کرده است.

→ خواندن مطلب قبلی

ارزیابی مسابقات کشوری قرآن نیازمند دستیابی به مدل منسجم و متمرکز در برگزاری مسابقات است

خواندن مطلب بعدی ←

القای تقابل سنت حسنه وقف با منافع و اراضی ملی به چه قیمتی؟ /حضور رئیس دیوان عالی کشور در موقوفه آق مشهد و ادامه روند قانونی این پرونده

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =